Publicitat
Política · 20 de Març de 2020. 15:55h.

La Generalitat rebutja hospitals de campanya de l'Exèrcit

Alba Vergés: "No es tracta de demanar rescat a no sé quin exèrcit"

La consellera de Salut, Alba Vergés, ha rebutjat demanar ajuda a l'Exèrcit espanyol per muntar un hospital de campanya davant la possibilitat que el sistema sanitari català col·lapsi per l'augment de casos de coronavirus que preveuen les autoritats.

Preguntada per e-notícies sobre aquest punt, Vergés ha dit que "nosaltres ens estem preparant per a aquest augment de casos i aquest augment de casos greus". "No es tracta de demanar rescat a no sé quin exèrcit", ha afegit.

Finalment, ha afirmat que "estem donant la solució poblacional per a la nostra ciutadania" i ha insistit a reclamar al Govern espanyol que permeti "el confinament total de la ciutadania a casa". "Aquesta és la millor proposta que li podem fer al sistema sanitari", ha sentenciat.

L'Exèrcit de Terra muntat un lloc de socors per a pacients en l'Hospital Universitari Central d'Astúries
Publicitat
Publicitat

97 Comentaris

Publicitat
#81 Aitor Cobo, Tortosa, 22/03/2020 - 15:37

En ningún momento dice que rechacen un hospital de campaña, sino que no se trata de esl, sino de hacer un confinamiento total... Basta de manipular y politizar, por ambos lados.

#80 beatriz, barcelona, 22/03/2020 - 12:07

Soy independentista, y no entiendo que no se acepten las ayudas vengan de donde vengan, aceptamos ajudas de la China que es un Pais antidemocratico y no podemos aceptar ajudas del Ejercito , esto es INACEPTABLE , no podemos hacer Campaña Independentista con los MUERTOS, por favor que la voz de los ciudadanos se manifieste

#79 Esperanza , Barcelona, 22/03/2020 - 00:03

En Barcelona estamos todos sin salir de casa; en todas las cadenas sale el hashtag #yomequedoencasa. ¿De dónde saca esta desequilibrada que el Estado Español no permite el confinamiento?

#78 Juanlu, Gavá, 21/03/2020 - 22:53

Pero como puedes repudiar la ayuda de España en estos momentos?, No te dona vergoña? Deuria donarte vergoña del que estás dient, en estos momentos no se miran identidades, sino el bien de la población general, me la suda el catalanismo y el españolismo, estoy de acuerdo en que debería cerrarse todo, pero que no necesitamos ayuda del ejército??.

#77 Alex, Barcelona, 21/03/2020 - 17:10

Qué impotencia que gente como tú esté donde esté. Eres miserable , mala persona, ojalá la vida te lo haga pagar. Asquerosa , gente como tú nos hace sacar nuestros peores sentimientos y deseos. Eres escoria, Ojalá te toque estar en uno de éstos hospitales de campaña. Te retratas tu sola.. das vergüenza y asco.