Publicitat
Política · 11 de Juliol de 2018. 08:39h.

La independència ratafia

Els CDR pregunten “què esteu fotent?”

La independència ratafia

Els CDR han publicat diversos cartells en els quals recorden tant a Quim Torra com al Govern de la Generalitat que “no vam votar ratafia, vam votar independència”. Els CDR fan referència d’aquesta manera a la botella de ratafia que el president català va regalar al president espanyol, Pedro Sánchez.

Els independentistes assenyalen igualment en aquests cartells penjats a les xarxes socials que "ara tenim gent a les nostres presons, exiliada, assetjada i represaliada per l'Estat espanyol. Què esteu fotent? prou simbolismes! No llanceu a la paperera de la història la República de l'1 d'octubre".

Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#16 Rogeli, Tornabous, 11/07/2018 - 12:41

CUP votasteis y .....PERDISTEIS.
traballeu una mica panda de vagos

#16.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 11/07/2018 - 13:35

Trebaqueeee??? Que Hi dius ara!!!!

#14 Jordi BR, Ll'H, 11/07/2018 - 10:40

De la mateixa manera, que en el sector monarquic hi ha qui demana la supressió de les autonomies i hi ha qui ha proposat indults, mostrant unes molt evidents discrepancies, en el sector independentista passa el mateix. Hi ha varis partits i per tant diferents tendencies

#14.1 Masias , Mis posaderas , 11/07/2018 - 10:59

Yo propongo la supresión de las autonomías y no soy monarquico
Donde me metes ?

#14.2 pepe, andorra, 11/07/2018 - 14:11

masias, q no lo pillas, intenta relacionar monarquia con supresion de autonomias igual q relacionan franquismo con España, es una maniobra de propaganda psicologica habitual en la propaganda separata. Yo tampoco soy monarquico y quiero la supresion de las autonomias. Y mira tu, parece q franceses e italianos son monarquicos y no lo saben.

#13 OVNI, ELX, 11/07/2018 - 10:37

"El CNI va amenaçar la meva vida i la dels meus fills i el rei Joan Carles ho sabia"

Corinna

#13.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 11/07/2018 - 10:53

"En ocasions veig un senyor en patinet.."
Eduard Pujol

#13.2 Masias , Mis posaderas , 11/07/2018 - 10:57

“ Decían que en Tractoria, una vez un marciano escribió algo que había pensado el solito .
Al final solo era una leyenda “

Masias

#13.3 pepe, andorra, 11/07/2018 - 14:14

menuda novedad, y fue el CNI el q robo de la casa de Barbara Rey todas la grabaciones q demostraban, opino, la relación q hubo entre ambos y fue el CNI el q se cargo, opino, a Sandra Mozarowsky pq estaba embarazada del rey y quería tenerlo....¿De q guindo te caes tu ahora jordi-ovni? Deberías leer mas y no solo el periódico del dia.

#12 Aladroque, Mastia, 11/07/2018 - 10:35

Que que están haciendo?joder pues tomaros el pelo,utlilizaros y reírse de vosotros.



#11 OVNI, ELX, 11/07/2018 - 10:25

Segons Corinna, Juan Carlos I li ha provocat un ‘malson gegant’ perquè, sense el seu coneixement, va inscriure part del patrimoni a nom de l’amant. En concret, propietats a Marroc i altres llocs fora d’Espanya. Després de la ruptura sentimental, el 2012 arran de l'accident a Botswana, el rei li reclama de nou la titularitat de les propietats