Plataforma per Catalunya (PxC) ha presentat un nou vídeo electoral amb el lema "Stop immigració" per a les eleccions al Parlament del 25 de Novembre que pretén alertar de la islamització de Catalunya.
El president de la formació ultradretana, Josep Anglada, que ha compartit el vídeo al seu perfil de Facebook, ha manifestat que "les dones i els homes de PxC tenim el compromís de plantar cara a la islamització. Desitjo que el compartiu per posar en avís la bona gent de Catalunya dels perills de la immigració".
En la primera part de l'espot es pot veure un grup de nens gaudint en uns cavallets, però a la meitat del vídeo apareix en escena un grup de dones abillades amb burques en una recreació de la hipotètica Catalunya del futur.
La música que acompanyava els nens deixa pas al grall d'unes garses. Les dones amb burca van reemplaçant els nens catalans a lloms dels cavallets de l'atracció de fira.
