Publicitat
Política · 2 de Març de 2013. 19:52h.

La JNC prepara "actes mediàtics" per la independència

Presenten la campanya "Jo, Catalunya" per "convèncer" sobre la consulta

La JNC prepara "actes mediàtics" per la independència

Imatge de l'acte

La Joventut Nacionalista de Catalunya ha reunit aquest matí el seu Consell Nacional al Port de Tarragona, on ha presentat la campanya “Jo, Catalunya”, que els joves nacionalistes enceten "per animar, convèncer i explicar la consulta per l’autodeterminació de Catalunya, basada amb 2 actes mediàtics i de proximitat al mes, fins a la celebració de la consulta".

Un altre dels eixos del Consell Nacional ha estat la regeneració democràtica, i la necessitat de ser exemplars “amb valors, actituds i gestió, per tornar a lligar els ciutadans amb la millor política, que en bona part, encarnem els joves”.

La Joventut Nacionalista s’ha compromès a elaborar un “codi de bones pràctiques” per tal d’enfortir i ‘blindar’ la cultura organitzativa de la JNC així com la pauta de comportament dels seus dirigents.

Així mateix, el Consell Nacional ha aprovat diferents propostes de resolució sobre el "rebuig a la reforma de les administracions locals per part de l’Estat Espanyol"; "l’afirmació al voltant del Dret a Decidir"; "modificació del model d’execució hipotecària" o "crida a la unitat per part dels partits catalans".

També la "millora de les infraestructures universitàries"; "la llei catalana d’horaris comercials"; "millora de la imatge i transparència política al món local" o "nou model de finançament de partits".

Imatge de la campanya

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#7 Gerard, Barna, 04/03/2013 - 08:11

EL que han de fer és pressionar els seus papàs pq empenyin en la direcció adequada.

#6 BEJOTA, BCN, 03/03/2013 - 13:00

JNC::El primer ministro de Gales cree que la secesión tiene más inconvenientes que ventajasCree que el Estado-nación ya no tiene vigencia en el siglo XXI

#6.1 Gerard, Barna, 04/03/2013 - 08:13

L'estat-nació (imposat) és le que defensen Espanya o França. I no, ja no té raó de ser al segle XXI. Els pobles mitjans, coordinat entre sí, poden aportar millors solucions de gestió que els gegants immobilistes convertits en presons de pobles.

#5 JO, BCN, 02/03/2013 - 22:54

CONSELL NACIONAL... JAJAJA JEJEJEJE JUAJUAJUA... JOPE.. QUE RISA QUE TONTERIAS HAY QUE VER EN ESE MUNDO COIN!!!!!

#5.1 raimon t, taradell, 03/03/2013 - 13:20

JO. tu ves rient que els de madrid ja tèls van foten

#4 Artur Gas, Barcelona, 02/03/2013 - 22:12

Sou una colla de mimats repel.lents, us penseu que Catalunya és vostra i no teniu ni idea de res i esteu més perduts que Messi en un museu quan sortiu de Peldralbes!

#4.1 Lluís G, BCN, 03/03/2013 - 09:25

En deus conèixer més de Pedralbes que dels altres barris de BCN i comarques doncs aquests treballen, estudien sense casi beques, altres fan de pagès o ramaders, però si tenim un concepte de Catalunya, i volem sigui diferent que us manca a molts de vosaltres encara que dueu noms i cognoms catalans

#3 tararí que te vi, bcna, 02/03/2013 - 21:57

A Espanya només li queda l'espanyolisme, no té projecte polític, econòmic, ni social de cap mena.Líder indiscutible d'Europa a l'hora de generar atur, és un desastre absolut en tots i cada un dels àmbits...ho teniu realment fotut per convèncer-nos que ens quedem.

#3.1 Gerard, Barna, 04/03/2013 - 08:16