Publicitat
Política · 26 de Febrer de 2012. 18:30h.

La Junta d'Extremadura contracta 3.000 aturats de forma directa

Programa contra l'atur de 35 milions finançat per quatre caixes d'estalvi de la comunitat autònoma

La Junta d'Extremadura contracta 3.000 aturats de forma directa

El president de la Junta d'Extremadura, José Antonio Monago, en la signatura del conveni

La Junta d'Extremadura contractarà 3.000 aturats de forma directa, gràcies a un programa que suposarà la inversió de 35 milions d'euros, finançats per quatre caixes d'estalvi. El govern extremeny aprovarà en les properes setmanes dos decrets del Programa Extraordinari per a Persones Aturades de Llarga Durada a Extremadura que generaran unes 3.000 contractacions.

Posteriorment, es desenvoluparà un altre decret que contemplarà les accions formatives que també inclou aquest programa extraordinari i de les quals es veuran beneficiats 5.000 aturats de llarga durada a la regió.

En total, unes 8.000 persones aturades de llarga durada es veuran beneficiades amb aquest programa que s'emmarca dins del Pla d'Acció Integral d'Ocupació, Emprenedors i Empresa, també conegut com a Pla 3E.

El Govern d'Extremadura ha signat amb diputacions provincials i les entitats financeres Caja de Extremadura, Caja de Badajoz, Caja Rural de Extremadura i Caja Rural de Almendralejo un conveni de finançament per al programa extraordinari d'aturats de llarga durada, que comptarà amb una dotació final de 35 milions d'euros.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#10 pepe, andorra, 27/02/2012 - 19:05

pues vaya novedad, aquí en Andorra se van a gastar un millón de euros en solo 160 parados.

#10.1 Ramon Fuster, Els Vilars, Andorra la Vella, 27/02/2012 - 21:51

#10.1

És que a Andorra no ens roba ningú, n'ets conscient, oi? Per cert, ni a tu ni a la teva família, us tocarà, per estrangers i funcionaris espanyols. Quina pena per un 'guardiasiví' que intimida els iaiabus com tu, haver de viure a la Nació Catalana i haver de pelar guardies a Terra Andorrana.

#9 david, Barcelona, 27/02/2012 - 11:22

ells contracten i noslatres paguem...així va la cosa...

#8 magrab, Barcelona, 26/02/2012 - 23:36

Què és això? 4 caixes a Extremadura? Caja de Extremadura, Caja de Badajoz, Caja Rural de Extremadura i Caja Rural de Almendralejo? D'on surten aquestes caixes?

#6 José Miguel, El Prat de Llobregat, 26/02/2012 - 21:36

Yo soy el primero q está a favor de acabar con esta dilapidación continua de recursos.Pero si se ensucia el debate con el racismo q profesa el catalanismo,no se arreglará nada

#6.1 Genís, Castelldefels, 26/02/2012 - 22:18

#6.1

Vosaltres, espanyolistes radicals i anticatalanistes a rabiar, que aneu d'impòluts i agreujats en aquest nostre país, pobrets, que vau venir a aixecar Catalunya, tot ho arregleu sortint per la tangent! De racisme parles, tu que actues de facto com un serbi de Bòsnia? Au, ves a cagar a la via!

#6.2 jajjajaaaaa, barcelona, 27/02/2012 - 08:36

Genis aqui les que actuen com a serbis son els catalanufos.....33 anys dilapidant diners en merdes identitàries

#6.3 T'informa un català de Castelldefels, pseudoserbi alienat i ignorant, 27/02/2012 - 13:01

#6.3

Spaniarburrus, llegeix i documenta't. Els serbis de Bòsnia són una minoria que va voler imposar la seva nacionalitat dins d'un altre terrirori nacional, que alhora estava segrestat per la nació dels serbis...et sona? Avui, per sort dels bosnians, Bòsnia ja no depen dels tirans. Ruc d'identitat!

#6.4 T'informa un català de Castelldefels, pseudoserbi alienat i ignorant, 27/02/2012 - 13:01

#6.3

Spaniarburrus, llegeix i documenta't. Els serbis de Bòsnia són una minoria que va voler imposar la seva nacionalitat dins d'un altre terrirori nacional, que alhora estava segrestat per la nació dels serbis...et sona? Avui, per sort dels bosnians, Bòsnia ja no depen dels tirans. Ruc d'identitat!

#6.5 T'informa un català de Castelldefels, pseudoserbi alienat i ignorant, 27/02/2012 - 13:01

#6.3

Spaniarburrus, llegeix i documenta't. Els serbis de Bòsnia són una minoria que va voler imposar la seva nacionalitat dins d'un altre terrirori nacional, que alhora estava segrestat per la nació dels serbis...et sona? Avui, per sort dels bosnians, Bòsnia ja no depen dels tirans. Ruc d'identitat!

#6.6 T'informa un català de Castelldefels, pseudoserbi alienat i ignorant, 27/02/2012 - 13:01

#6.3

Spaniarburrus, llegeix i documenta't. Els serbis de Bòsnia són una minoria que va voler imposar la seva nacionalitat dins d'un altre terrirori nacional, que alhora estava segrestat per la nació dels serbis...et sona? Avui, per sort dels bosnians, Bòsnia ja no depen dels tirans. Ruc d'identitat!

#5 Cornellanenc, Cornellà de Llobregat, 26/02/2012 - 21:23

Extremadura té un 25% de funcionaris (Catalunya, 8%; UE, 14%; Grècia 22%, Andalusia, 20%) i un 30% de sous públics. Què fàcil és ser ric amb els diners dels altres (Extremadura té un 17% de superàvit fiscal del PIB; Catalunya té un dèficit del 10% del PIB). Això és Espanya!

#5.1 Libre, Barcelona, 27/02/2012 - 08:02

En Extremadura no son ricos, siguen siendo mucho más pobres que los catalanes. Si fuera al revés el dinero iría de Extremadura a Cataluña. Pero para los fanáticos la verdad poco importa.

#5.3 Enric Pallàs, Amposta, 27/02/2012 - 14:03

#5.2

Si fossis honest això no ho diries ni de conya. Però com que realment el fanàtic ets tu, originari d'allà i per sempre inadaptat aquí, tal afirmació et deixa en evidència: "Si fuera al revés el dinero iría de Extremadura a Cataluña". Vol dir que ara va en sentit contrari, i, per tant, espoli!