Política · 24 de Maig de 2011. 14:28h.

La 'patata calenta' de Plaça Catalunya

El Govern traspassa a l'Ajuntament el desallotjament dels acampats

La 'patata calenta' de Plaça Catalunya

Els indignats de Plaça Catalunya

El portaveu del Govern, Francesc Homs, ha traspassat la responsabilitat de desallotjar els acampats de Plaça Catalunya a l'Ajuntament de Barcelona. "És la seva responsabilitat des d'un punt de la normativa i l'ordenança", ha afirmat.

Preguntat per si els esdeveniments que hi ha per endavant, com el possible triomf del Barça a la Champions, poden fer difícil la convivència de l'acampada, Homs ha assegurat que "la única iniciativa que a data avui podem pendre és estar pendents del que ens digui l'Ajuntament de Barcelona".

En aquest sentit, ha manifestat que "evidentment hi ha una responsabilitat del Govern que és la de mantenir l'ordre públic". "Però a data d'avui hi ha una ordenança municipal que l'Ajuntament ha de decidir si la fa complir o no", ha dit.

Per últim, ha apuntat que "de moment no hi ha cap problema d'ordre públic", però ha afegit que "en qualsevol cas l'ordre públic s'anirà analitzant en cada moment com s'ha de fer efectiu".

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#9 Josep Maria Aragay, Barcelona, 27/05/2011 - 14:22

El que trobo vergonyós, sempre i en qualsevol situació, és que una policia que és del poble ataqui a gent pacífica!! Puig hauries de dimitir si tinguessis vergonya!

#8 VIVASOL, Madrid, 26/05/2011 - 16:12

Perroflautas y colocados?qué clase de prejuicios son esos?yo soy de Madrid y aseguro que este movimiento no es una tontería.Hay gente de todo tipo. Y si la gente que se rebela son colocados y perroflautas,como decís,olé por ellos, que no tienen miedo, seguro que muchos os quejáis y no hacéis nada

#7 Alba Domingo Santamaría, Barcelona, 26/05/2011 - 12:08

Como mujer, me avergüenza ver que todavía hay hombres tan reaccionarios. Como ciudadana, me entristece leer que todavía hay personas tan sumamente intolerantes y exasperablemente egocéntricas. El miedo es vuestro peor enemigo, acercaros y lo perdereis. Ojala, algún día, seas capaces de ahacerlo.

#6 joan, canet, 24/05/2011 - 22:42

Ja n'hi ha prou d'aquesta mascarada. Aquesta gentola han de desaparéixer de la plaça, una ciutat moderna i demòcrata no pot permetre que els "okupes" campin al seu caprici.

#5 Vicens, Barcelona, 24/05/2011 - 16:55

Com aquests nens de papà m'espatllin la celebració de la Champions els diré quatre coses a la cara. Potser s'han pensat que la Pça Catalunya els pertany a ells!!. Que es manifestin un dia, val, però que s'apropíin amb tot el morro d'un espai pùblic, aixó si que no.

#5.1 Josep (de Girona), Girona, 24/05/2011 - 17:12

No sé si patètic arriba a definir el que tu ets. Què vols dir que s'apropien de la plaça? Creus que et pertany més a tu i als bandarres que destrossareu tot el que trobeu en nom d'uns colors? Es trist que s'ataqui sempre a qui lluita per aconseguir uns drets que ens acaben beneficiant tots.

#5.2 Pere, Lleida, 24/05/2011 - 21:03

La frase és impressionant i desvetlla de forma severa la indigència ètica de l'autor: "com aquests nens de papá m'espatllin la Champions...". Vicens, qui et penses què ets? Quina desgràcia que al nen de la mare li espatllin la festeta!