Publicitat
Política · 28 de Setembre de 2012. 22:48h.

La polèmica de Vidal-Quadras arriba a Rússia

El vicepresident del Partit Liberal Europeu, Marc Guerrero, demana la seva destitució en una televisió russa

La polèmica de Vidal-Quadras arriba a Rússia

Marc Guerrero, durant l'entrevista

La polèmica aixecada per Alejo Vidal-Quadras, qui ha reclamat la intervenció de la Guàrdia Civil per acabar amb la proposta de referèndum d'autodeterminació de Catalunya, ha arribat a Rússia.

La cadena Russia Today TV ha entrevistat el vicepresident del Partit Liberal Demòcrata Europeu (ELDR), Marc Guerrero, i li ha preguntat per les declaracions del vicepresident del Parlament Europeu.

El conseller nacional de CiU ha reclamat que Vidal-Quadras sigui "destituït" del seu càrrec. "A Europa no pot ser que una persona així ocupi llocs de representació europeus tan importants", ha reblat.

Per al professor del Departament de Relacions Internacionals de l'European University, el que sol·licita el dirigent del PP "no és una possibilitat en l'Europa democràtica".

Guerrero també ha recordat que Catalunya pateix un "dèficit de l'11% del seu PIB" i que és "l'únic territori del món on passa això". També ha afegit que aquesta és "una de les raons per les quals la gent reclama la independència".

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#9 Joan, BCN, 30/09/2012 - 22:47

Gran intervenció Sr. Guerrero. Visca Catalunya!

#8 Soy hipócrita, tengo 2 estelás, 29/09/2012 - 21:57

¿Marc Guerrero, has tenido lo que debe tener un hombre para pedir a Rusia el reconocimiento de Kosovo?

#7 xavu, Sant Guim de F., 29/09/2012 - 21:43

Doncs Mohammed, l'estat espanyol no cal que tingui por, ell solet tirarà endavant i els catalans ja ens fotarem de gana. Nosaltres a la nostra, no ens faran perdre els nervis amb tantes mentides. Aquest espanyols només tenen les mentides i les coaccions. Ahh Moha, no sols es un assumpte de pasta.

#7.1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 29/09/2012 - 23:20

Si yo soy el primero que estoy a favor de la secesion de Cataluña si es lo que a vds. les hace felices... Pero de forma legal y sin contar melonadas y con las cuentas claritas.

#7.2 Toni, Organyà, 30/09/2012 - 18:59

Eso Mohamed las cuentas claras, el chocolate espeso y España lejos.

#5 joan, paisos catalans, 29/09/2012 - 11:43

Tens raó Mohamed per això Madrid sempre s'ha negat a publicar les balances territorials i el 2008 (a pesar que l'economia anava a tota maquina) el deficit "reconegut" i "calculat" des de la capital espanyola fou de 16.000mll€. Però res mohomed tu a lo teu a adorar totems i mitologies imperials.

#5.1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 29/09/2012 - 12:25

Completamente falso, los 16.000 Millons no salen de ningun estudio sino de esloganes y ensoñaciones secesionistas nunca contrastadas, la propia generalidad estirando los numeros no llega ni al 0,5%, cifra ridicula comparada con el efecto financiero de que sea ESP y no CAT quien emite deuda (< 3%)

#5.2 xxx, zzz, 29/09/2012 - 13:07

Jo diria que el Moha és el Kropotkin de Vic (està clar que no és de Ceuta ni moro...). Això sí, tots dos uns ofuscats nacionalistes espanyols.

#5.3 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 29/09/2012 - 14:53

Ofuscarse es pretender que simplemente con insultos y faltas de respeto vamos a conseguir que lo que hasta la propia generalidad admite que no llega ni al 0,5% se convierta en el 11%...

#5.4 Pobre, joan, 29/09/2012 - 21:59

#5

joan, a los independentistas os delata la ignorancia: las balanzas que publicó la Gene hace poco son unilaterales, y hay más metodologías.

#4 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 29/09/2012 - 09:49

Lo del deficit del 11% no se lo cree ni la propia generalidad que reconoce aun con una metodologia muy sesgada que el diferencial fiscal REAL entre ingresos y gastos en Cataluña es de solamente 782 ME, es decir menos del 0,5% lo que no pasa en ningun lugar del mundo es este nivel de fabulacion.

#4.1 bb, Barcelona, 29/09/2012 - 09:53

Eso del 0,5% no te lo crees ni tú.

#4.3 Albert del Berguedà, Berga, 29/09/2012 - 11:27

Moha, carinyo... no tens dones per allà ceuta??? Has provat de ficar-te el dit a un altre lloc?? Poder es que t'agrada però tu encara no ho saps!!!
De veritat, espanyolet meu, prova-ho!! Veuràs que t'agrada i llavors no hauràs de matar el temps escribint contra un pais que no es ni serà el teu.

#4.4 xxx, zzz, 29/09/2012 - 11:47

Moha: Has provat amb la cabra de la legió???

#4.5 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 29/09/2012 - 12:21

Es tremendamente ilustrativo de la catadura intelectual del secesionismo que a los datos (REPITO ni siquiera la generalidad se cree el 11% y reconoce solo un 0,5%) respondan ustedes con insultos... Que la tozuda realidad de las cifras no les arruine a vds. un mantra secesionista (El expoli!!!)