Publicitat
Política · 25 de Juliol de 2019. 09:03h.

La relliscada de Lorena Roldán

Acusa Torra de menystenir els malalts de càncer, però la dona del president en va patir un

La diputada de Ciutadans, Lorena Roldán, va patinar durant el 'Debat general sobre les propostes per a la Catalunya real' celebrat al Parlament, en acusar el president de la Generalitat, Quim Torra, de "no empatitzar gens ni mica" amb els malalts de càncer. La dona de Torra va patir aquesta malaltia.

"Vostès creuen d'esperar 116 dies a Reus per fer-se una mamografia no té importància. Jo els recomano que es posin a la pell d'aquesta dona, en l'angoixa d'haver d'estar esperant quatre mesos per fer-se aquesta mamografia, quan el càncer de mama, a més, és el més freqüent entre les dones del nostre país. Tot i que no crec que siguin capaços d'empatitzar gens ni mica, perquè, si no, no pensarien ni dirien en veu alta que una cosa així són engrunes", li va retreure Roldán.

"A mi no em torni a dir mai, mai, però mai més que no empatitzo amb algú que pateix càncer. No m'ho torni a dir mai més", va ser la resposta de Torra.

Publicitat
Publicitat

50 Comentaris

Publicitat
#18 Finsescoions, Blanes, 26/07/2019 - 10:44

Hi manca una qüestió fonamental
Quina Mútua té.Molt desagradable pasident????

#13 Francesc Caixa, Bcn, 25/07/2019 - 18:30

El gran error,va ser fiar la llet a aquesta colla de morts de gana desagraïts

#12 Purria de Tabarnia, Bcn, 25/07/2019 - 14:37

Choni ñerda Roldan

#12.1 Angel, Girona, 25/07/2019 - 16:48

Quien coño eres tu para calificar a nadie? Que superioridad moral, cultural , académica, o de otro tipo crees que tienes? Igual no hay nadie mas choni que tu, por muy catalán que creas que eres. El choni catalán también existe, y sois muchos.

#11 Aladroque, Mastia, 25/07/2019 - 14:20

Bueno,un tipo que dice que los españoles tienen el ADN defectuoso,cuando él tiene una hija con espina bífida.no se yo.pero no se puede ser mas cutre.

#11.1 Figueras, Figueras, 25/07/2019 - 15:12

No tolero que se use, insulte o menosprecie a nadie, que se use a su hija me parece inadmisible, pero este hombre podría tener un par de dedos de frente antes de decir lo del ADN.
Si tuviese un poco de empatía, se daría cuenta del daño que hizo con sus palabras, de las que no se ha retractado en ningún momento.

#11.2 Aladroque, Mastia, 25/07/2019 - 16:20

#11.1


A ver,me parece bien lo que dices pq además lo comparto, entiendo que eres una persona inteligente,por lo tanto no hagas uso de algo que te parece inadmisible.

#10 Francesc Caixa, Bcn, 25/07/2019 - 13:30

La funció de CS és clara,arreplegar tots els canis i chonis de l escombreria social

#10.1 FiguerAs, FiguerAs, 25/07/2019 - 15:03

Y aquí señores, tenemos a un personaje con el ADN impuro, sin alteraciones.

#10.2 Albert, Bcn, 25/07/2019 - 16:20

Més o menys....Cs te la funció que té....