Publicitat
Política · 20 de Gener de 2014. 22:15h.

“La tercera via no té credibilitat”

Nadal critica els federalistes “de fa tres dies”

“La tercera via no té credibilitat”

Nadal, durant l'acte

L'exconseller Joaquim Nadal, en un acte a favor del dret a decidir celebrat a Santa Coloma de Gramenet, ha afirmat que a Catalunya s’ha “polaritzat tot” perquè l’anomenada tercera via que defensa Duran i Lleida i el PSC “no té credibilitat”, segons la seva opinió.

Nadal també ha criticat els que s’han convertit en federalistes fa “tres dies”, que són més “nous que els independentistes de fa quatre dies i mig”, ha apuntat. Nadal ha fet una crida a defensar “units” la via de la consulta perquè Catalunya es pugui expressar “de forma democràtica” sobre el seu futur.

L’exalcalde de Girona ha dit que Catalunya “com a poble” no és temut "ni respectat” i ha lamentat que des d’alguns sectors s’hagi vulnerat l’esperit constitucional i “hagin robat” la Constitució. Nadal ha emplaçat a començar de nou, començant per celebrar la consulta.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#4 jotaeme, Mataró, 21/01/2014 - 11:36

¿¿¿Y no critica a los estrellados de hace dos????: vaya forma de hacer autocrítica. Lo que hacer vivir del cuento....

#3 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 21/01/2014 - 01:35

aquesta hauria de ser l'actitud el PSC! Navarro portarà el partit a la seva extinció.

#3.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 21/01/2014 - 10:00

Claro un 10% de independentistas conspiradores en el PSC, ha de someter al resto del 90% , esa es la democracia de los separatistas...... minorías sometiendo a mayorías con discursos sectarios y sentimentales... sois vomitivos.

#3.2 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 22/01/2014 - 16:58

Em referia sobretot a l'actitud davant del dret a decidir. Ningú sotmet a ningú al reclamar un referèndum, però sí que els que el neguen sotmeten a tothom.
Sobre la tercera via, les delcaracions de Nadal son simple sentit comú.

#2 Centre refromista liberal, BCN, 20/01/2014 - 23:23

Totalment d'acord Jaume. Una pregunta em ve al cap: que coi feia aquest senyor al PSC? Les seves idees son molt respecttables, pero es va equivocar de partit, havia d'estar a ERC. O es que seria normal que a C's hi hagues independentistes o a la CUP ultraliberals? Una mica de seriositat.

#2.1 cesc, Badalona, 21/01/2014 - 08:48

Hi ha molta gent que amb el canvi de la política a Catalunya ha hagut de resituat-se i trobar el seu lloc. S'estant plantejant moltes coses que mai havien estat al centre de la política i ara els obliga a situar-se. Hi ha gent (com a ICV) que no s'havien plantejat mai el tema de la independència.

#1 Jaume, Tarragona , 20/01/2014 - 23:14

hi ho diu un indepe de fa 2 mesos???

#1.1 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 21/01/2014 - 01:34

no sé si és indepe o no, però el que està clar és que és més demòcrata que tu.

#1.2 jodi c, bcn, 21/01/2014 - 08:49

Sense "conversos" els indepes continuaríem sent un 20%. No havíem quedat que volem "ampliar la base social de l'independentisme? Visca els "conversos", els de fa dos mesos, els d'aquí dos mesos, i els següents!

#1.3 El azote de los necios, Barcelona, España, 21/01/2014 - 10:02

Ambaixador, los nacionalistas catalanes no os podeis autocalificaros de demócratas..... no habéis permitido a la mitad de la población poder elegir en que lengua oficial pueden ser educados sus hijos..... sois fascistas de guante blanco.... quit pro quo......