Publicitat
Política · 15 de Novembre de 2010. 11:07h.

La venjança dels xofers

Conductors acomiadats denuncien festes d'Aído, "bombons" de Salgado i 190km/h de De la Vega

La venjança dels xofers

Zapatero, amb les tres 'acusades'

Quaranta conductors que han estat acomiadats del Parc Mòbil de l'Estat han revelat les exigències de les ministres i asseguren que són molt més grans que les dels seus companys homes.

Segons informa La Gaceta i recull Libertad Digital, la ministra Elena Salgado utilitza el cotxe oficial per anar a la perruqueria o classe de Pilates, i fins i tot per enviar a algú a comprar bombons a la pastisseria Embassy del passeig de la Castellana a Madrid.

En el cas de Bibiana Aído, calia anar a buscar-la a ella i a les seves amigues a altes hores de la matinada, quan sortien de copes. A més, un dels conductors denuncia que la ja ex vicepresidenta Maria Teresa Fernández de la Vega el va obligar a anar a 190 km / hora i que no va fer res quan li van treure 6 punts del carnet de conduir per aquest motiu.

En aquest sentit lamenten el fet "que siguem nosaltres els sancionats és el súmmum". "Les ministres solen abusar més del cotxe oficial que els ministres" denuncien. Malgrat tot, el més criticat és Jesús Caldera, exministre de Treball, perquè que els "ha tractat sempre amb la punta del peu".

A l'extrem contrari es trobaria Trinidad Jiménez, que "sempre és amable i educada i no utilitza el cotxe oficial els caps de setmana".

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#15 Jose, Madrid, 17/11/2010 - 10:44

en ningún sitio ponía que el temario tuviese que ajustarse a lo que se pide para la obtención de un permiso de la clase B. Dicho de otro modo, el examen se ajustó a lo que ponía en las bases sobre temario. El carnet B era solamente un requisito, que los sindicatos interpretaron como que el examen B

#14 jose, Madrid, 17/11/2010 - 10:42

Se les dio la posibilidad de examinarse tanto por promoción interna como por el turno libre en igualdad de oportunidades,se les pedía como REQUISITO DE ACCESO a dichas plazas estar en posesión del carnet de estar en posesión del carnet de conducir B. A mí se me pidieron A1, A, B, C, y D . Pero

#13 Jose, Madrid, 17/11/2010 - 10:39

Los compañeros tenían un contrato de interinidad con cargo a vacante. Lo que quiere decir que ocupaban una plaza con carácter temporal hasta que fuese ocupada por un laboral fijo. ar. La empresa no les avisó de que salía su plaza en el proceso pero sí que se publicó su número de plaza el boe.

#12 Jose, Madrid, 17/11/2010 - 10:34

Soy uno de los trabajadores del Parque Móvil y he de decir que a pesar de que cesar a cuarenta personas en plena crisis es una faena. En mi opinión la administración ha actuado correctamente con estos cuarenta compañeros, por los siguientes motivos:

#11 sulfuro sulfuro, Barcelona, 16/11/2010 - 17:57

Triste que para enterarnos de los abusos y francachelas de los que seguirán chupando hasta el último momento porque //es su naturaleza// tenga que ponerse a gente en la calle
En tanto no haya una regeneración de la clase política como la que promueve Ciudadanos, España no tiene remedio.