Publicitat

Indiferència davant el final del judici

La vida segueix

L'últim dia del judici de l'1-O al Tribunal Suprem ha estat marcat per la normalitat al centre de Barcelona. Terrasses repletes de gent, les Rambles atapeïdes i els centres comercials, cinemes i teatres amb una activitat com qualsevol altre dia.

Òmnium Cultural només ha aconseguit reunir unes tres-centes persones en la visualització de l'últim dia del judici amb la pantalla gegant, mentre que la manifestació que han convocat entitats i partits sobiranistes a plaça Catalunya, amb presència de molts polítics, ha reunit unes 25.000 persones, molt lluny de les xifres que altres convocatòries independentistes han protagonitzat.

El judici al procés, després dels al·legats finals dels dirigents independentistes presos, ha quedat aquest dimecres vist per sentència. 

Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#10 Jaume, Barcelona, 13/06/2019 - 11:29

Ara han segrestat l'Institut d'Estudis Catalans i estan fent trucades telefoniques oferint un lot de llibres amb un descompte, i tot seguit diuen "aquests diners son per donar suport als PRESOS POLITICS"! He penjat el telefon ràpidament. Es una aberració colossal que aquests pocavergonyes fan amb una institució centenària. Anys de presó mereixe

#10.1 I d'on treuen els números de telèfon?, bbcn, 13/06/2019 - 16:43

Encara existeixen les pàgines blanques, amb el nom i cognoms de la gent i els telèfons fixes ? D'on treuen els números de telèfon per trucar a la penya? Estan incomplint la Llei de Protecció de Dades Personals? Un altre cop, com quan el fals referendum de l'1-0, estan utilitzant les dades personals de la gent, sense permís? O com va ?

#9 Jordi BR, L'H, 13/06/2019 - 10:56

Que sí que sí, pero en las europeas casi el 50%. En Tarragona, Lleida i Girona alcaldes independentistas y en Barcelona ya veremos. En toda la zona metropolitana sigue subiendo el independentismo, ERC ya está por encima de C's en l'H....pero vosotros seguid en vuestro matrix que el suflé baja

#9.1 Demetri, Barcelona, 13/06/2019 - 11:33

Pero tu a que et dediques? Et funcionari d'algun centre oficial d'aquests que han empastifat amb escombraries griocues? Ets un alliberat d'algun partit fascistoideindependentista que amb la corrupció dels impostos dels catalans t'alimenten? o tens un contracte com el Rull o la Ortega?. Au posat a treballar i a respirar aire frec, ves per Castella!

#9.2 Para Jordi BR, Barcelona , 13/06/2019 - 13:44

Pobre Jordi BR, no da una y sus números son de risa. El independentismo no sube, ni haciendo malabarismos numéricos. Háztelo mirar.

#8 Pan con tomate y jamón Ibérico, Free Tabarnia, 13/06/2019 - 09:26

¿Los muy cafeteros, por no llamarlos de otra manera, han quedado reducidos a los 25.000 de plaza Cataluña..? el engaño se sobrelleva en familia y entre amigos "soslayando en tema..." hay vida fuera del paraíso amarillo...
No obstante unas camisas de fuerza y unos bozales tipo Hannibal Lecter serian necesarios para "tranquilizar" a algunos.

#7 Montserrat, Barcelona, 13/06/2019 - 09:03

EL ramat es va despertant de la mentida que els van sotmetre. Han vist fugides del covardia, com tancaven el Parlament, un activista Torrat i despreciable pujant-se el salari l'endemà per no governar ni res, nomes pancartisme i ridiculisme infantil. El ramat està cansat i veu que amb aquests pocavergonyes Catalunya quedarà destrossada per anys