Publicitat
Política · 13 de Juny de 2019. 09:01h.

L'advocat de Forn diu que Catalunya no té dret a l'autodeterminació

Xavier Melero afirma que "les meves simpaties polítiques no s'identifiquen amb l'independentisme"

L'advocat de Joaquim Forn, Xavier Melero, en una entrevista a Onda Cero, ha remarcat que "jo no sintonitzo ni ideològica ni políticament amb la immensa majoria dels meus clients. Dubto que els oftalmòlegs pregunten als seus clients quina és la seva ideologia al intervenir-los. Efectivament, les meves simpaties polítiques no s'identifiquen amb l'independentisme".

De la mateixa manera, ha afirmat que "el dret d'autodeterminació existeix per als territoris colonials, no per a Catalunya". Melero també s'ha desmarcat de les crítiques independentistes i ha assegurat que "ha estat un judici exemplar i s'ha celebrat amb plenes garanties". No obstant, ha remarcat que "si he de recórrer al Tribunal d'Estrasburg perquè veig la mínima fissura que pugui beneficiar al meu client, ho faré".

Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#13 Angels, Barcelona, 14/06/2019 - 13:36

Doncs ho tenim fatal, no sé què pensar, ni tampoc el seu paper

#12 Galba, Bcn, 13/06/2019 - 19:16

No solament aixo. Em consta que despres de las conclusions finals molts catalanes van follar. Aixo si, els mes patriotes amb calcotests I bragas grogues.

#11 VOX populi - Vox dei, Montjuic, 13/06/2019 - 17:54

Un catala com cal. SENY i COMPETENCIA.

#10 Francesc Caixa, Bcn, 13/06/2019 - 14:23

El que ell digui és absolutament irrellevant

#10.1 Jordi, Barcelona, 13/06/2019 - 15:09

Más o menos de irrelevante como lo que tú dices.

#10.2 Francesc Caixa, bcn, 13/06/2019 - 15:56

Exactament,espanyolot¡¡¡¡

#10.3 xux, Alacant, 13/06/2019 - 16:57

Está visto que no podéis escribir más de 2 mensajes sin sacar vuestro ramalazo racista, xenófobo, hispanófobo y fascista. Va de democrácia diuen....Estáis más calaos!!!

#10.4 Al Francés Caixa, Barcelona , 13/06/2019 - 18:15

Lo realmente irrelevante, son tus opiniones y tu existencia.

#10.5 Soloesmiopinion, Tabarnia, 13/06/2019 - 19:18

Francesc. La República no existeix , idiota! Tú sí que ets irrellevant i a sobre els teus "líders" se t'han pixat a sobra, pero ets massa ruc per reconeixar-ho, independot.

#10.6 Pepe, Alacant, 13/06/2019 - 20:05

Es relevante que la ONU excluye a Cataluña como territorio con derecho a la autodeterminación. Del mismo modo es muy relevante que tras la pronunciación de la república catalana, ningún país del mundo, cero países, la reconoció como legítima.

#9 ...ESPAÑA es un Estado DEMOCRÁTICO y de DERECHO..., ...En ESPAÑA NO se "persigue" a NADIE por su IDEOLOGÍA ó por sus IDEAS Políticas..., 13/06/2019 - 13:08

Los ÚNICOS que POLITIZAN la Justicia
y JUDICIALIZAN la Política
son
¡los 'separatas'!
con sus actos DELICTIVOS:
- INCUMPLIMIENTO
y DESOBEDIENCIA de las LEYES,
SENTENCIAS, REQUERIMIENTOS
y MANDATOS JUDICIALES.

- SUBVERSIÓN del ORDEN Constitucional:
Declaración-Unilateral de Independencia.
SUPLANTACIÓN de las LEYES...