Publicitat
Política · 4 de Desembre de 2011. 14:22h.

L'Ajuntament de Girona no organitzarà la diada de la Constitució

Carles Puigdemont diu que li "sorprèn" que el consistori ho hagi fet fins ara

L'Ajuntament de Girona no organitzarà la diada de la Constitució

Puigdemont, en una foto d'arxiu

L'alcalde de Girona, el convergent Carles Puigdemont, ha dit que "a l'Ajuntament de Girona no li pertoca organitzar la celebració de la diada de la Constitució" el dia 6 de desembre, en una entrevista a Catalunya Ràdio.

Per aquest motiu, el consistori gironí no organitzarà cap acte. Puigdemont ha indicat que "això que és de bastant lògica em sorprèn que s'hagi fet en els darrers 32 anys" i no hagi estat organitzada, aquesta diada, per altres institucions com la Delegació del Govern o la Subdelegació.

L'alcalde de Girona ha remarcat que la Fira de la capital de l'Onyar es podria traslladar a una zona entre l'aeroport i el sud de la ciutat. Puigdemont, però, ha afegit que aquest trasllat no es farà durant l'actual mandat.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#6 angel, cardedeu, 06/12/2011 - 00:00

qui governaba els 32 últims anys? el PSC-PSOE. doncs ja està cap mès pregunta. gracies.

#5 Javi, Barcelona, 04/12/2011 - 22:10

A mí también me sorprende que no renuncien a cobrar sueldos y pensiones españolas, como hacen los muy "patriotas" Ramón y Jorgi de la Tia.

#5.1 cat, cat, 04/12/2011 - 22:55

Em consta que estàn disposats a renunciar-hi en el mateix moment en que els catalans estiguem exents de pagar a la Hisenda Espanyola i col.laborar a pagar Casa del Rei, Exèrcit, subvencions al Sud per no fotre brot, etc. Ok, sr funcionari?

#5.2 Javi, Barcelona, 04/12/2011 - 23:55

Cuando seáis capaces de sosteneros por vuestros propios medios sin necesidad de colocar vuestra chatarra en España, no va a haber más remedio que contribuir como el que más al sostenimiento de España ¿o qué esperáis, gañanes, que encima os paguemos las putas?

#5.3 Josep, Girona, 05/12/2011 - 09:17

Javi, aquest segon comentari no l'entens ni tu mateix. Què vols dir? Perquè no escrius una mica més clar.

#5.4 Javi, Barcelona, 05/12/2011 - 11:00

Tienes razón. Hay que cambiar el inicio de la oración por "Hasta que no".

#4 jajajajajaa, barcelona, 04/12/2011 - 15:57

a mi em sorpren que es presentin a les eleccions espanyoles

#3 Ramon, Barcelona, 04/12/2011 - 15:38

És clar que no. La constitusión l'ha d'organitzar el nou Gobierno Español de Concentración Nacional de Duran i Rajoy, que per això els hem votat... PPciu, dieu-me si no és bonic, aquest repartiment de funcions tan maco que us hem organitCiUat.

#3.1 Jordi, Teià, 04/12/2011 - 17:44

Molt bé, Ramon!!

#2 Pimpollo, Vic, 04/12/2011 - 14:52

Carlitos y yo coincidimos en algo.... La Constitución no nos interesa, es papel mojado