Publicitat
Política · 17 de Juny de 2011. 18:21h.

L'alcaldable de la CUP dubta ara de les agressions al diputat cec

Diu que no hi ha "proves" malgrat les declaracions de Josep Maria Llop

L'alcaldable de la CUP dubta ara de les agressions al diputat cec

Una imatge del twitter

L'alcaldable de la CUP a l'Ajuntament de Barcelona, Xavier Monge, ha publicat al seu twitter que "si hi ha proves d'això del gos pigall, ho condemno públicament", en relació a l'agressió que va denunciar el diputat cec de CiU, Josep Maria Llop, durant els aldarulls del passat dimecres davant del Parlament.

Segons Monge, "encara espero proves del gos pigall" i ha remarcat que "si és cert, el primer en rebutjar-ho seré jo, mentre que no hi hagi proves... propaganda de partit". En una altra piulada, ha afegit que en el vídeo "el que es veu és el mateix que amb la resta de diputats. La instrumentalització victimista no cal".

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#10 Roger, Montcada, 18/06/2011 - 15:15

Els de la CUP també dubten de la honorabilitat de Samaranch i d'en Félix Millet i en canvi els del partit del gos pigall, li van donar una medalla al falangiste i encara diuen que Millet és innocent.
Fan falta videus per entendre això?

#10.1 Ignorant, Barcelona, 19/06/2011 - 00:54

Doncs sí, noi. Es condemna una espenta però quan es parla de milers de milions es mira a una altra banda. Normal, Millet treballava per ells. I es va permetre el luxe d'estafar-los jajaja

#9 jomateix, Barcelona, 17/06/2011 - 23:46

Només el Sr Llop i els seus recolzen aquesta versió que diu que li van intentar robar el gos.

Si us plau, avui en dia tots els mòbils poden enregistrar vídeos, i allò estava de gom a gom. com és que no hi ha cap imatge que ho demostri?. Se li va intentar impedir el pas com a tothom, res més.

#9.1 Enric_J_M, Bcn, 18/06/2011 - 08:59

Home, els indignats-violents són curtets, pero no tant com per ensenyar aquest tipus de imatges inculpatories...

#8 badoc, Girona, 17/06/2011 - 20:20

D'acord amb Xavier Monge. Jo he vist videos del moment que el Sr. Llop estava amb els infiltrats a indignats, i no he vist això del gos.
El Sr. Llop es un diputat de dretes i per tant rabiosament a favor de la forma oficial i actual de fer política. Per tant pot exagerar com els altres de CiU.

#8.1 Trigèmin, Per llogar-hi cadires!, 17/06/2011 - 22:54

Ja t'escau el nom, badoc.
I jo que tenia una certa simpatia per les CUP, si sou més idiotes que els d'Esquerra, mare meva! Sembleu inventats pel CNI perquè mai poguem ser independents d'una puta vegada!

#7 Tomppa, Sabadell, 17/06/2011 - 20:05

Qui decideix si hi ha proves o no ? Una assemblea ? :(

#6 raquel, barcelona, 17/06/2011 - 19:47

cup=comunistas ,

#6.1 jomateix, Barcelona, 17/06/2011 - 23:47

raquel=simplista

#6.2 Roger, PPCC, 18/06/2011 - 02:32

poques paraules que escrius i no ho pots fet en català?