Publicitat
Política · 8 d'Octubre de 2020. 13:49h.

L’alcalde de Manlleu s'ho repensa

Seguirà al càrrec després d'haver anat ebri

L’alcalde de Manlleu s'ho repensa

(foto: @AlexGarrido_)

L’alcalde a Manlleu, Àlex Garrido, ha anunciat a través d’un comunicat que continuarà al càrrec després que es fes públic la setmana passada un vídeo on se'l veia en estat d'embriaguesa, fet que el va portar a anunciar la seva dimissió.

Després d’uns dies de meditació a Montserrat, Garrido ha decidit continuar com a alcalde i ha celebrat que “el suport va molt més enllà del que va rebre la candidatura republicana que encapçalava el maig del 2019. La mobilització, a tots nivells, ha estat tan gran com inesperada".

“He decidit mantenir i refermar el meu compromís amb la ciutadania de Manlleu, a qui em dec”, ha explicat, a més de qüestionar “els límits entre la nostra vida pública i la nostra vida privada”.

“Cal evitar que persones amb talent evitin posar-lo al servei dels seus conciutadans com a càrrecs electes per por d’un risc que aquesta setmana s’ha fet ben evident”, ha considerat.

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#20 Dado Esteller, Badalona, 09/10/2020 - 09:40

NO va por él, no por decir que se es, no por llevar un comportamiento adecuado y coherente a la ideología, va en general por la clase política, la casta que decían aquellos que ahora seguro no se consideran casta, por la profesión política: puede que se lo haya repensado por el cambio de vida, que supone dejar el cargo público.

#18 EL AVI de CARDEDEU ., EL ALCALDE NO TE PARAULA .., 08/10/2020 - 19:43

UN ALCALDE NO TE VIDA PRIVADA ES ALCALDE LAS 24 HORES DEL DIA ,, VIDA PÚBLICA y PRIVADA ES LO MISMO ..EL Alcalde de MANLLEU lo a comprobado ..QUE APRENDAN Otros Alcaldes de este caso . ALEX GARRIDO EL ALCALDE DE E.R.C. DE MANLLEU NO PENSABA DIMITIR . SE TIRO UN FAROL y le salio bien ..NO TE PARAULA ES UN FET ..

#17 Sergi Sergio, Barcelona, 08/10/2020 - 19:08

Ya me extrañaba a mi, ha visto que con sus "grandes talentos" no iba a encontrar trabajo en otro lado que no sea mamar del erario publico a base de bien, este de aqui unos meses hasta se sube el sueldo. Pero ojo, todo por el bien del pueblo.

#16 Alejandro, Villadecans, 08/10/2020 - 18:33

Y cuando llego a casa después de la dimisión, su mujer le pregunto si seguía colocado, que de que iba a trabajar si no ha dado palo al agua en su vida, y no se vio criando coles a si es que a seguir viviendo de los catalanes

#15 marc, barcelona, 08/10/2020 - 17:03

Como sabia que no iba a dimitir y como nos vendieron la moto los medios lazis, decian que habia dimitido y era mentira, una vez pasado el ruido a continuar en el cargo, recuerdo leer en medios podemitas como meneame o eldiario.es decir a sus lectores, ha tenido dignidad y ha dimitido, es un ejemplo, pues toma, el tio sigue ahi chupando del cargo.