Publicitat
Política · 26 de Març de 2020. 15:01h.

L'alcalde d'Igualada qüestiona els confinaments

Marc Castells exigeix tests per a tots els ciutadans de la Conca d'Òdena

L'alcalde d'Igualada qüestiona els confinaments

L'alcalde d'Igualada, Marc Castells, en declaracions a Catalunya Ràdio, ha afirmat que "si la taxa de mortalitat d'aquest episodi és tan alta com diuen i el que volem és protegir tota la població, que es deixin de confinaments i no confinaments, i el que hauríem de fer és un test ràpid a tots els ciutadans de la Conca".

Castells també ha parlat per TV3 i ha exigit "que s'enviïn 70.000 test perquè puguem fer les proves a la ciutadania". "Fins a nova ordre estem confinats com ho vam estar des del 13 de març. Això si no hi ha una ordre que el revoqui", ha indicat.

"Nosaltres a cada problema hem trobat una solució des de fa 15 dies. Demanem que la resta d'administracions siguin responsables i prenguin les mesures, atès que les competències les tenen ells, si no, que ens les deleguin nosaltres", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#8 gurguri, barcelona, 27/03/2020 - 11:48

Sr. alcalde de Igualada,que opinas de tu partido indepe, que quiere mas confinamiento? Ahora con sentido común pide mas test para toda su población.Y por favor a todos los políticos indepes basta de lucir el "lacito".El pueblo somos todos.

#7 pepe, andorra, 26/03/2020 - 19:13

si no lo hubieran gastado, tendrían para las pruebas, pero es q tampoco les interesa, los q fallecen son en su gran mayoría pensionistas. Jamas lo reconocerán, pero en la SS, estan de fiesta.Esto es una guerra y los mayores son el objetivo, el problema de la guerra biológica es q las mutaciones son impredecibles, por eso están prohibidas.

#6 Galba, Barcelona, 26/03/2020 - 18:33

"que se dejen de confinamientos y no confinamientos, y lo que deberíamos hacer es un test rápido a todos los ciudadanos de la Conca”.

Un negativo hoy puede ser positivo mañana.

Burro!

Confínate y lávate las manos. Y procura permanecer callado para no hacer el ridículo.

#5 Marti, Barcelona, 26/03/2020 - 18:29

Este señor es un ignorante. Tests para todos los ciudadanos....? Tengan o no tengan síntomas. Un asintomático negativo hoy puede ser positivo mañana. Qué tal, estrella emergente del independentismo; les hacemos un test cada dia?, uno por la mañana y otro por la tarde...? Hay que ser burro.

#4 Raurell, Barcelona, 26/03/2020 - 17:24

¡Qué mal lo estáis gestionando! ¡Y queríais hacer una república, madre mía!
¡Estamos en manos de unos ególatras locos e ignorantes!