Publicitat
Política · 15 de Juliol de 2014. 20:46h.

L’Alde s’arrenglera amb Ciutadans

El president del grup dels Liberals europeus rebutja un informe de Tremosa

L’Alde s’arrenglera amb Ciutadans

Imatge de la carta

L'eurodiputat de Ciutadans (C's) a l'Eurocambra, Javier Nart, ha anunciat que el president del grup dels Liberals i Demòcrates Europeus (Alde), Guy Verhosftadt, li ha fet arribar una carta en la qual mostra “el suport unànime i la solidaritat de tot el partit”.

Segons la carta, “rebutja el contingut de l'informe presentat per l'eurodiputat de CDC, Ramon Tremosa i el qualifica de ‘falsedat’”. Aquest informe tenia l'objectiu d'evitar la integració de Ciutadans al grup Alde.

En declaracions als mitjans a la seu del Parlament Europeu a Estrasburg, Nart ha qualificat de “campanya obscena les accions dutes a terme per Tremosa per boicotejar la presència de C's al Grup, durant les setmanes de negociacions” i ha assegurat que “el problema de CiU ha estat confondre el funcionament del Parlament Europeu amb el d'una taverna”.

Nart ha posat de manifest que “la integració de Ciutadans en el partit dels liberals i demòcrates europeus deixa clar, una vegada més, que el futur de les relacions internacionals independentistes és un fracàs absolut”.

Publicitat
Publicitat

39 Comentaris

Publicitat
#19 Ramon, Tarragona, 16/07/2014 - 11:43

"I will propose to the Presidency of the Group, at its
first meeting next Week, that it reject the dossier, declare its untruthfulness and express its solidarity with you." Tremosa vete ya con La Lega Nordddd!

#18 Pa amb tomàquet i pernil ibèric, Ultramort d´Empordá , 16/07/2014 - 11:31

¡Que bueno! en Europa ya os van conociendo, intoxicadores (TV3), mentirosos (La Haya, La Haya) y corruptos (Pujol e la sua famiglia) partidarios de la secesión para mangonear a placer envueltos en la cubana.

#18.1 Josep, Alcanar, 16/07/2014 - 15:13

Barcenas, Matas, Gurtel, ... sort que els espanyols no són corruptes, Intereconomia, 13TV, La razón, ABC, ... sort que aquests son molt imparcials i no es deixen manipular, perqué son ells els que manipulen. M'has obert els ulls!

#18.2 ¡¡¡Viva el Jamón Ibérico!!! , Ultramort d´Empordá , 16/07/2014 - 15:53

No cuela, esos son la derecha que lleva pactando con el catalanismo burgués toda la vida, sois de la misma cuerda. Ya se que no podéis soportarlo, pero en la izquierda quedamos gente no abducida por el engaño del separatismo, ya sea racial o cultural.

#18.3 iñigo, bi, 16/07/2014 - 17:22

Totalmente de acuerdo. Pujol y Bárcenas son la misma cosa.

#17 iñigo, bi, 16/07/2014 - 11:22

Me gustaría proponer a la gente que escriba al mail de Tremosa para solicitar la dimisión del eurodiputado. Su mail público (el que está en la web del parlamento europeo) es el siguiente: ramon.tremosa@europarl.europa.eu

#17.1 ambaixadorCAT, UK, 16/07/2014 - 11:39

gràcies, ara li enviaré un mail donant-li suport.

#17.2 Juan Francisco , Huesca, 16/07/2014 - 12:48

Magnífica idea.
En cuanto a AmbaixadorCAT, me recuerda aquello de "Ladrón o no ladrón, queremos a Peron". Eso es CIU, peronismo puro, con Rahola de Evita y los de la cadena de descamisados.

#17.3 iñigo, bi, 16/07/2014 - 17:22

Juan Francisco, incluso siendo minoría, los representantes de la sensatez y del racionalismo debemos mantenernos en nuestra posición. Tremosa es sencillamente basura política. Que haya gente que lo defienda, en plan Hugo Chávez o Evita Duarte de Perón, no cambia eso....

#17.4 ambaixadorCAT, UK, 17/07/2014 - 00:35

#17.3

iñigo,
sensatez? racionalismo? no em facis riure.

#16 jotaeme, Mataró, 16/07/2014 - 11:12

Tremosa mentiroso y punta de lanza del nacionalcatalanismo: Pero ay!, Europa es Europa. A ver con que cara te presentas a tu publico despues de la cartita... Bueno, a ellos les da igual, están igual de enfermos que tu.

#15 Eduard, Warsaw, 16/07/2014 - 10:53

I jo hem pregunto ara, que en deu pensar l'ALDE d'aixo?

Es a dir, el senyor Nart ha publicat una carta privada i personal que li han enviat perque no penses que hi ha rebuig cap a ell. La carta no esta dirigida al public.

Suposo que la manipulacio per fer jugar aixo a favor seu, no deu agradar

#15.1 joan, barna, 16/07/2014 - 15:50

L'ALDE i EUROPA i el MÓN s'enfoten de vosaltres els nacionalistes. Ningú us entén i tothom sap que la història us dona la esquena. Us han menjat el tarro i us ho heu cregut, EXACTAMENT igual que a l'alemanya de la segona guerra mundial..