Publicitat
Política · 21 de Desembre de 2017. 23:00h.

L’ANC demana ja la restitució del “Govern legítim”

Crits de “president Puigdemont” a la seu de l’Assemblea

L’ANC demana ja la restitució del “Govern legítim”

Agustí Alcoberro

El president de l’ANC, Agustí Alcoberro, ha estat el primer en fer valoraciones i ha afirmat que “l’independentisme ha guanyat les elecciones”. En la seva opinió, “la ciutadania de Catalunya ha revocat el 155” i “ha ratificat la República” después del “cop de l’estar”.

Alcoberro ha exigit la “restitució del Govern legítim de manera immediata” i la “llibertat dels presos i dels hostatges polítics” a més del “retorn dels consellers que estan a l’exili”.

També l’”aturada” de les diligències judicials contra la “Mesa del Parlament, diputats i alcaldes”. “El PP, que es el que ha aplicat el 155 a Catalunya, s’ha convertit en una força marginal al Parlament”, ha afegit.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#6 Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU ESTACIÓ DE TREN SENSE MARQUESINES, DE GOVERN LEGITIM RES DE RES E.R.C. NO A DE FER A PUIGDEMONT PRESIDENT A FET JOC BRUT AM, 22/12/2017 - 19:35

LA QUE GUANYA ES LA TRAÏCIÓ DE L´ANC A JUNQUERAS A E.R.C. ,, Aquesta SI GUANYA Sou uns JUDAS Falsos UNOS VENDIDOS per un Plat de LLentias Doneu Suport a la Dreta Corrupta Catalana Que FET LES RETALLADES SOCIALS Més grans mai fetes a Catalunya abans JORDI SANCHEZ Contra Junqueras UNS JUDAS ELS DE L´ANC

#5 Antic convergent, Santpedor, 22/12/2017 - 04:11

Retorn del govern legitim? Alliberament dels presos politics? Si tot plegat acaba de començar! Us fotran un cas com un cabas! Molts i moltes tornaran "de vacances" a Madrid d'aqui poc temps! Espereu-vos! La roda dels Tribunals ha començat a girar!!! I no te aturador!!!

#4 Fuera golpistas, L'H, 22/12/2017 - 00:08

Fuera ya de golpistas. Fuera Puigdemont. Europa: reacciona. Ha ganado Ciutadans. Esta gente son proscritos, sinvergüenzas, y golpistas.

#3 Capit@n España, Musclos i cols de Brussel·les per estona., 21/12/2017 - 23:45

Doncs que vingui a prendre possesió del seu càrreg.....hehehehehehehe

#2 Adeu, Catalunya, 21/12/2017 - 23:33

Adeu empreses
Adeu pau social
Adeu Europa
Adeu inversió
Adeu turistes
Hola atur
Hola fanatisme
Hola adoctrinament
Hola corrupcio
Adeu Catalunya

#2.1 Limo, Barcelona, 22/12/2017 - 00:07

i què??? amb la llibertat del nostre poble ja val la pena. Visca Catalunya independent!!!

#2.2 Veciana, Barcelona, 22/12/2017 - 00:07

Els meus estalvis van dir adéu el 10 d´octubre,ara estan molt tranquils a Madrid.La seva república bananera que se la paguin ells.