Publicitat
Política · 9 d'Agost de 2015. 13:58h.

L'ANC diu que no farà campanya malgrat que Forcadell va de dos en una llista

Jordi Sánchez assegura que l’Assemblea "no farà campanya per cap partit"

L'ANC diu que no farà campanya malgrat que Forcadell va de dos en una llista

Jordi Sánchez i Carme Forcadell, en una foto d'arxiu

El president de l’ANC, Jordi Sánchez, ha assegurat que l’entitat sobiranista no farà campanya per cap formació malgrat que la seva antecessora en el càrrer, Carme Forcadell, va de dos en la llista de Junts pel Sí.

Sánchez, en una entrevista a l’Ara, assegura que “l’ANC no farà campanya per cap partit” perquè “dins l'ANC hi ha molta gent a favor de la candidatura de Junts, però també de la CUP i de Catalunya Sí que es Pot”.

Tot i això, exposa que l’entitat “estarà implicada com qui més per fer del 27-S una data històrica, per ajudar a aconseguir uns resultats que converteixin les eleccions en plebiscitàries”. “El paper que hem tingut per facilitar acords és precisament per facilitar la lectura plebiscitària”, ha reblat.

El líder de l’ANC ha indicat que “serà inevitable que durant la campanya hi hagi disputes entre la gent de la CUP i de Junts pel Sí” i ha afegit que “quan l'ANC demanava el mínim de llistes era per evitar aquest tipus de disputes”.

“Hauria estat molt millor -ha reconegut- un acord de tots els partits, també de la CUP. Però ara l'independentisme té dues opcions, una que s'orienta clarament a ser hegemònica i una segona de compromesa amb lleialtat absoluta amb el procés”.

Finalment, ha exposat que “per impulsar el procés constituent hi haurà d'haver molt diàleg i complicitat”. “Junts pel Sí, la CUP i Catalunya Sí que es Pot hauran d'arribar a acords per defensar el dret a decidir i el procés constituent”, ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#7 Carlos Gomez, Bcn, 10/08/2015 - 09:46

Viaje con nosotros
y podrá encontrar
atactivos monstruos
que le sonreirán.
Y disfrute
del gusto que da
y disfrute
de la amistad de sirenas
y de serpientes de mar.

#5 Imposible..., Terrassa, 09/08/2015 - 21:25

... conseguir convertirlas en plebiscitarias. Son autonómicas, como así las ha convocado el prezzzzidén.

#4 Ernesto, Vilassar, 09/08/2015 - 17:38

En mi ayuntamiento y en otros del Maresme cuelga una pancarta contando los días que faltan para las elecciones... ¿Quién patrocina esa pancarta?.... La Assemblea.
Electoralismo en los Ayuntamientos. Sánchez, no nos trate de estúpidos, por favor.

#4.1 patrocinis Spain, Sant Antoni, 09/08/2015 - 18:17

I qui patrocina les autovies de Castilla rescatades per l.Estat?? Almenys aquest catró t.informa de quan et falta per córrer a salvar España de los rojos separatistas!!!

#4.2 Emili, Valls, 09/08/2015 - 19:21

Eh "Patrocinio", q mente mononeuronal mas simple q teneis, q facil es manipularos con consignas para crios. Esta faltal q rescaten las autopistas radiales q salen d Madrid ( no de "Castilla", mente preclara), pero es q resulta q muchas d ellas son de Abertis ( t suena ? No ? Pues tiene mucho d CAT..

#4.3 spanish, Madrid, 09/08/2015 - 23:48

Patrocinis ? suposo que sabras que CIU va votar a favor d´aquest rescat i que la prorroga de les actulas concessiosn de les autopistes catalanes les va fer Jordi Pujol quan el govern ja actuava en funcions o sabes oi ?

#3 Casper, Bcn, 09/08/2015 - 16:03

Bueno, de hecho, si pagan bien (y nunca hay que dudar de la capacidad económica de los judíos catalanes) se arrimará hasta la Arrimadas.

#1 nedland, Roses, 09/08/2015 - 15:06

El meu comentari no pot ser altre que jajajajajajajajajajajajajajajaja !!!!!!!!

#1.1 nedland, Roses, 09/08/2015 - 15:41

La canço de tv3..la signatura de la convocatoria de les elecciions .l entrevista al dit cap de l oposicio ...el programa divendres els telenoticies...les declaracions constants ..les emosores de radio afins bombardejant a totes hores..els diaris subvencionats.....pero l 11 S no es fara campanya jiji

#1.2 Hector, Bcn, 09/08/2015 - 18:54

Nedland, si et faog un llistat de emision vontraries a les que has citat, necesito noticies senceres i per mitjans per demostrarte el baix % que suposa tot el que has dit resoecte de la postura contraria que es el mateix missatje a TOTS els mitjans, menys la 6a. No hi ha una unica cadena, no manipul

#1.3 nedland, Roses, 09/08/2015 - 19:29

Si Hector...pero no van dient que l 11 S no sera partidista....cadascu defensa el seu ideal....pero convocar l 11 S ...anar en una llista electoral . que te tots els mitjans estan al seu servei i a mes nomes fan que fer propaganda del via lliure no es precisament un acte de NO campanya no fotem..

#1.4 nedland, Roses, 09/08/2015 - 19:36

I altre cosa Hector la noticia parla del que diu l ANC ..no es pot estar cada vegada amb el tu mes...l autocrotica serveix per fer un bon analisis de les situacions ...si vols que parlem del dolent que son altres quan vulguis pero no marxis d estudi cada vegada que es parla de la teva opcio..salut

#1.5 Para Nedland, Terrassa, 09/08/2015 - 21:29

Asúmelo Nedland, el "Y tú más" es el argumento preferido de Héctor. El otro es q le atacamos a él, y no a su argumento. Saludos Héctor. Y escrito con un móvil sin una sola falta ortográfica.