Publicitat
Política · 17 de Juliol de 2014. 13:15h.

L’ANC fitxa l’agència “que va fer guanyar Obama”

La campanya ‘Ara és l’hora’ busca “100.000 voluntaris per convèncer 500.000 persones a l’independentisme”

La presidenta de l’ANC, Carme Forcadell, i la d’Òmnium Cultural, Muriel Casals, han presentat la campanya "Ara és l'hora. Units per un país nou". Aquest és el lema de la “campanya unitària per aconseguir que una majoria molt àmplia faci guanyar el sí a la consulta, un resultat imprescindible per començar un país nou que esdevingui un Estat d’Europa”.

Els organitzadors han explicat que es tracta de “la campanya més gran de fundraising que s'haurà fet mai a Catalunya. Necessitem recursos per guanyar”. Igualment han assenyalat que “comptem amb l'agència Blue State Digital, que han fet guanyar les eleccions a Obama, Hollande o Dilma Rousseff”.

L’ANC té com a objectiu “sumar 100.000 voluntaris per convèncer 500.000 noves persones a l'opció independentista i assegurar així una victòria clara del doble sí a la consulta del 9-N”. D’altra banda, han explicat que “La V del proper 11 de setembre anirà de Glòries a Pl.Pius XII i fins a la Pl. Sarah Bernhardt.

Carme Forcadell i Muriel Casals, presentant la campanya "Ara és l'hora"
Publicitat
Publicitat

124 Comentaris

Publicitat
#80 Francesc S., Sitges, 18/07/2014 - 23:21

Si aquesta agència són els Andorrans que van enfonsar Reagrupament, estem ben posats. Espero que al darrere no hi hagi la mà del Joan Laporta, expert en exprémer econòmicament associacions independentistes.

Francesc S.

#64 Jotaeme, Mataró, 18/07/2014 - 14:41

¿Todavía hay que convencer? ¿no estaban todos? ¿no eran dos millones hace un año?, (que será de aquella megafoto, que nunca más se supo....) ¿todavía queda medio millón de herejes? Marchando V de vítor, con folre y manillas para el 11S, y luego TeDeum en Sant Jaume con las golpistas de Canaletas.

#63 Magda, Barcelona, 18/07/2014 - 14:03

Em sembla cada vegada més necesari el control dels ingressos i ajuts diversos a la ANC. Em costa creure que tot això ho paguin amb les quotes dels associats i amb el resultat de la venta de samarretes....

#63.1 Terraxa, Terrassa, 18/07/2014 - 14:59

Posats a controlar, que controlin partits polítics, sindicats i altres organismes que SÍ que reben importantíssimes quantitats de calers públics, i no entitats privades NO subvencionades.
I ja no parlo del tema bancs.

#62 Josep, Lleida, 18/07/2014 - 13:50

El titular és incorrecte ja que Obama, aquí, fa de Complement Directe i per tant no hauria d'anar introduït per la preposició 'a'.

Recordo, fa anys, que les joventuts d'ICV van engegar una campanya titulada 'Folla't a la dreta', la qual cosa significava que et follessis a tu mateix a la dreta.

#62.1 Terraxa, Terrassa, 18/07/2014 - 15:11

Doncs és fotut. La gran majoria d'homes carreguem cap a l'esquerra........

#62.2 Felipe Amor, bcn, 19/07/2014 - 00:38

Terraxa, eso en el hemisferio norte.En Australia cargan a la derecha.

#61 Pedro Prados, Sants, 18/07/2014 - 10:58

Pero si es la voluntad de todo un pueblo!!!!

Todos los catalanes seguimos los dictados de Doña Carmen (por cierto felicidades con atraso por tu santo) con fe y voluntad inquebrantable...

¿ Para que gastarse el dinero en convencer a nadie si todos los catalanes somos de la ANC?