El diputat Joan Laporta, ha fet una crida per a la "unió" del catalanisme polític i ha dit que ho fa "sense cap aspiració política". Laporta també ha considerat que és urgent convocar eleccions, en les quals està convençut que guanyaria una coalició que portés la independència al programa electoral.
Preguntat per e-notícies sobre per què demana una gran coalició quan ja va fracassar el seu acord amb Solidaritat ha explicat que "precisament es va trencar" quan els seus socis van deixar de creure "en aquesta unió". I és que quan "es van fer les municipals pretenien anar per lliure".
"Jo ja vaig demanar una gran coalició al 2010" ha insistit abans de lamentar que "hem perdut dos anys" ja que, segons ell, si s'hagués fet potser Catalunya ja seria independent.
Després de deixar clar que no té "aspiracions" en una possible coalició catalanista ha "invocat" a la "intel·ligència política" d'Artur Mas i Oriol Junqueras els quals, segons Laporta, "serien clau" en un gran pacte del catalanisme polític.
És per això que ha fet una crida a "CiU, ERC i la resta de partits catalanistes" a que es presentin junts a les properes eleccions amb "la independència" com a punt principal del programa electoral.
Laporta no té "aspiracions polítiques" amb la independència
Demana a Mas i Junqueras que liderin la "unió" del catalanisme polític

Laporta, durant la roda de premsa
¡A por ellos!
3 Comentaris
Laporta pensó que era el gran líder del separatismo. Ahora parece que ha comprendido que lo suyo era el fútbol y la celebración de los triunfos con champán francés. Con el Estat Propi seguramente preferiría volver a dirigir al Barça para ganar la Lliga y la Copa de la República.
Cínic! Ara que veu que no farà carrera política és tan bon català que dona el relleu als "companys indepes -tradicionals-", per intentar tornar al Barça i tornar a fer C _ _ _ A (suposadament, clar està!) Catalans! No podem permetre tenir aquesta tropa liderant el futur ESTAT CATALÀ!
Ni el futuro estado secesionado (cosa que tanto me da) ni sobre todo "liderando" el proceso de secesión porque como al que pongan vds. al frente para la gestión de la separación sea un tipo de esta calaña, van a terminar ustedes haciendo un papelón a nivel internacional que ni Abjasia...