Publicitat
Política · 6 de Juliol de 2011. 10:40h.

Laporta retreu a CiU la "dependència" del PP

El diputat creu que aquest fet perjudica la internacionalització de Catalunya

Laporta retreu a CiU la "dependència" del PP

Joan Laporta

El diputat Joan Laporta, durant la sessió de control al Parlament, ha preguntat a la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, per quines accions s'havien dut a terme per internacionalitzar Catalunya.

Laporta ha retret a CiU la "dependència desmesurada" del PP i ha considerat que tots dos partits pateixen un "conflicte d'interessos nacionals". "No es pot traspassar la responsabilitat de la projecció internacional a les empreses, és el Govern qui ha de fer de lobby pels interessos dels catalans".

Laporta ha demanat "una estratègia valenta" i la "màxima implicació perquè la representació de Catalunya no ha de ser entesa com un cost, sinó com una inversió".

Ortega, per la seva banda, ha assegurat que l'Executiu català està fent "una acció exterior intensa per situar Catalunya al món". Com a exemple ha citat "l'establiment a Barcelona de la seu de l'Institut Forestal Europeu". "Estem treballant per situar a Catalunya en tots els processos claus", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#5 Antoni, La Pobla de Segur, 06/07/2011 - 12:54

Que fàcil és dir que CIU està en mans del PP !!! El que està és en minoria. Si ERC no vol pactar, ha de pactar amb el PPSOE. ERC on ets ??? Com pots deixar que el PPSOE condicioni a CIU ?? El que no pot fer ERC és exigir l'acompliment de tot el seu programa. Diàleg, si us plau.

#4 Snif snif, Barcelona, 06/07/2011 - 12:10

En tot cas són molt pitjors les seves dependències senyor Laporta..

#3 Marc Sabatés, Barcelona Catalunya //*//, 06/07/2011 - 12:10

ESTIC CONVENCUT JOAN LAPORTA PRESIDENT !!
CATALUNYA INDEPENDENT //*//

#2 marti, Barcelona, 06/07/2011 - 11:17

Ahir, CIU i PP van pactar REDUIR els drets de totes les ambaixades de la Generalitat arreu del món a temes NOMÉS comercials i tancar algunes de les delegacions.
SOBIRANISTES DE CIU....ON SOU? A LA PANXA DEL BOU O A LA DEL DURAN???
MAS no ens fallis!!!!!! Unió i PP estant manant massa!!

#2.1 Jordi, Teià, 06/07/2011 - 14:18

Algú ho havia de dir!

#2.2 caco, Cremá, 06/07/2011 - 14:32

¿Pero qué se han creído estos de CIU retallando ambaixades como si fueran McDonalds? Esto no es cap serios. MAS: cada ambaixade tancada es una afrenta a mi catalanitat!!

Y viva Marc Sabatés!!! (este tío sí que es un patriota)

#2.3 Jordi, Teià, 06/07/2011 - 17:24

Caco, les "ambaixades" serveixen per internacionalitzar els nostres productes i, d'aquesta manera, no dependre tant dels cavernaris espanyols que fan "boicot" i totes aquestes coses. Estem preparant el camí per quan ens independitzem.

#2.4 Joan Vives Fenech, Sarrià-Sant Gervasi (Zona Alta), 06/07/2011 - 18:52

No us oblideu, Laporta RECOLZA aquests pressupostos que RETALLEN tot allò que afecta a la cultura catalana. Laporta espanyolot !!!!

#1 Joan Vives Fenech, Sarrià-Sant Gervasi (Zona Alta), 06/07/2011 - 11:05

Laporta vota els pressupostos de CiU i vota Trias alcalde perquè vol ser ministre amb el PP a Madrid. Més endavant ja mirarà com fer-s'ho per ser eurodiputat. Ja us explicaré.