Publicitat
Política · 25 de Juliol de 2019. 15:03h.

Laura Borràs repeteix discurs

"Es mantenen intactes les 155 raons que teníem per votar que no"

Laura Borràs repeteix discurs

La diputada de JxCat, Laura Borràs, durant el seu discurs al Congrés, ha retret a Pedro Sánchez que "sembla que vostè ha confós un debat d'investidura, amb un debat d'adhesió a la seva persona". "Es mantenen intactes les 155 raons que teníem per votar que no", ha assenyalat en un discur similar al que va fer.

"El problema de convivència el tenen entre vosaltres. L'altre dia, senyor Sánchez, va estar molt desafortunat. És molt poc digne d'algú que aspira a presidir un Govern. Els nostres companys són presos polítics, però vostè és un polític pres", ha apuntat .

"Demà vostè despertarà, senyor Sánchez, i els independentistes seguirem estant aquí", ha remarcat, a més de sentenciar que "esperàvem de vostè més sentit d'estat, ara esperem sentit comú".

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#6 botifler1914, Waterjail, 26/07/2019 - 14:07

Laura Borràs repeteix discurs

Y que esperabamos de su verbo florido?

#5 Rosa, Barcelona, 25/07/2019 - 19:13

El 155 jxc, vox, pp i cs. La Brràs forma part del 155!!!!

#4 Soloesmiopinion, Tabarnia, 25/07/2019 - 18:51

Nivelazo. Esta gente del PDCat están en caída libre, al menos en lo que respecta al nivel intelectual y moral de sus componentes.

#3 joan, manresa, 25/07/2019 - 17:40

El Casal,17,30 h.---Cert...,tenim moltes raons per votar que no....,pro no hem negarà que cada vegada som menys qui estarem aquí....,no ens enganyem,quant marc-hi aquest sol tant calent,ens traurem las ulleres i veurem altre realitat....,no podem seguir axis," U tornarem a fer,,,"...A fer que..?El ridicul altre cop...? A fer bullir l'olla uns..??

#3.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 25/07/2019 - 18:48

El problema es que mientras algunos han hecho el ridiculo, los "lideres" y sus amiguetes se han ido enriqueciendo a la os llenas. Por eso , va a ser difícil que renuncien a que sigáis haciendo el ridículo.

#1 Canatenc, Canet de Mar, 25/07/2019 - 15:14

Carai quin discurs més potent! És una ironia esta clar, sento vergonya per haver votat alguna vegada aquesta colla de trepes preparats universitàriament!!

#1.1 Conclusió, Chez Titole, 25/07/2019 - 19:55

És curteta la noia. fa el que pot, que no és massa.