Publicitat
Política · 27 de Març de 2018. 20:51h.

L'autor del llibre de Trias troba de "xusma" cantar 'Que Viva España'

Biel Figueras es considera "superior" a esquiadors de Baqueira Beret que ho cantaven

Biel Figueras, coautor del darrer llibre de Xavier Trias -‘Tot el que no es volia dir’-, ha qualificat de “xusma” els espanyols que cantaven el "Que Viva Espanya" a Baqueira Beret i ha manifestat sentir-se “superior” a ells. “No voldria ser supremacista, però no puc evitar sentir-me superior a aquesta xusma en tots els aspectes”, escriu Figueras al seu compte de twitter, com a resposta a un vídeo penjat per l'exdiputada de la CUP, Mireia Boya.  "Això és @baqueira_beret, on es veu que es pot fer la salutació feixista impunement. Quina vergonya", va escriure Boya diumenge passat.

figuerasok.jpg

Figueras també ha manifestat a la xarxa social que poden tenir “molts milions, però continuen essent uns canis de tercera divisió”. “I és que de senyor i de porc se n’ha de venir de mena”, ha afegit el coautor de l’últim llibre de l’exalcalde de Barcelona.

Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#51 Sarola, Castelldefels, 28/03/2018 - 16:25

El que hauria de fer el corrupte d'en Trias es llegir el llibre en public. ¡ Visca la dislexia !

#50 M, Sabadell, 28/03/2018 - 13:27

Si para él unos son chusma por cantar el Viva España, los que cantan los segadores y el golpe de hoz deben ser neardentales agrícolas y paletos.

#49 Perico, Matadepera, 28/03/2018 - 13:26

Vulgares "untermenschen" que se creen en su casa, ¿verdad Biel? Tienes que redactar ya los requisitos para ser miembro de la Volkscebollenschaft (Cebollunidad del Pueblo) y que nadie se llame a engaño. Eso sí, como hasta ahora, sin supremacismo.

#47 H22, barcelona, 28/03/2018 - 11:31

Uy la Boya, a la pobrecita se le ve algo escamada porque ha conseguido hacer de Arán un territorio chavista-batasuno. Que la gente baile y cante con champán al son del Viva España de Manolo Escobar le altera el ánimo, y también la visión. Por uno que levanta el brazo mientras baila dice que saluda a lo fascista. Tonta del capirote.

#46 ME APRIETA LA BARRETINA, TABARNIA, 28/03/2018 - 10:58

3) Si uno mira, verá muchos más ejemplos de este complejo, incluyendo al idioma.

Repito, ¿Cómo es posible que los supuestamente tontos dominen permanentemente a los auto-proclamados como listos?

Así que no se preocupen por estas "críticas" pues pertenecen más en el nivel de la psiquiatría que a otra cosa.