Publicitat
Política · 28 de Juny de 2022. 14:52h.

L'empresari de les mascaretes va trucar a la dona de Torra

La Generalitat va alliberar els 35 milions després de la trucada

L'empresari de les mascaretes va trucar a la dona de Torra

L'empresari Roger Parellada, segons informa El Confidencial, va trucar per telèfon a Carola Miró, la dona de Quim Torra, llavors president de la Generalitat, quan l'Administració catalana li va congelar el compte del Banc Sabadell amb els 35 milions d'euros que havia pagat a Basic Devices per la compra màscares i material hospitalari al març de 2020.



Així ho explica el mateix Roger Parellada en un whatsapp que va reexpedir als socis que li estaven finançant per a justificar el bloqueig dels fons i que publica el periodista Marcos Lamelas en la seva informació: "Ara penjant amb la dona de Torra, que diu que a ell ho tenen capat del tot".

L'endemà passat d'aquest missatge, que s'envia el dissabte 21 de març de 2020, els fons van quedar alliberats i fins i tot es va retirar una denúncia per estafa que s'havia posat davant els Mossos d'Esquadra.

Preguntada pel periodista, la portaveu del Govern, Patrícia Plaja, ha dit en la roda de premsa posterior al Consell Executiu que "el conseller de Salut va comparèixer al Parlament per iniciativa pròpia, la Sindicatura de Comptes va analitzar l'expedient sense que hi trobés cap irregularitat i l'Oficina Antifrau, que també havia obert una investigació, ha arxivat la seva actuació". "El tema està tancat", ha afegit.

Publicitat
Publicitat

30 Comentaris

Publicitat
#20 Marcial Heredia, en tierra de cuñaos, 29/06/2022 - 09:14

¿Y ese por qué llamó a la señora del Ser Superior? ¿Es la que movía los misales en cataluña siguiendo la tradición? ¿Todas quieren ser Ferrusola? 24 misales de los grandes de una tacada son muchos millones para una sola familia, aquello sin duda alguna lo convirtieron en una grotesca merienda de negros, un Blackface neoconvergente.

#19 Antifa, L'H, 29/06/2022 - 09:07

No se si es més patètic el Confidential o les candides animes que li donen crèdit. Es pot ser més Mortadelo y Filemón?

#19.1 A.Bcn, Barcelona, 29/06/2022 - 09:46

#19

Qué tragaderas tienes, tío. Puedes con todo sin inmutarte.

#19.2 Conxita de Riudecols, Riudecols , 29/06/2022 - 10:05

Si et sembla normal pagar 35 milions a una empresa desconeguda, sense treballadors i sense lligams amb l'àmbit sanitari... Si no hi veus 'pelotazo' potser que demanis hora a l'oftalmòleg.

#19.3 A., Barcelona, 29/06/2022 - 10:15

El Medina i el germà d'Ayuso? castellanos ladrones. Torra i mascaretes? imaginacions i conxorxa. Villarejo? España estat terrorista. Puchi i els russos? Mortadelo. És per coses com aquestes q no arribareu mai a la independència. La gent sensata de Cat sap q me*rda n'hi ha per tot. Els babaus llacistes mengeu mer*da cada dia i voleu repetir.

#19.4 Masias , Mis posaderas , 29/06/2022 - 10:22

Se puede ser Anti ni fu ni fa.

Vamos que te la sople todo

#19.5 Tabarnés puro, Barcino, 29/06/2022 - 10:36

Gente, no le hagáis mucho caso a Tontifa. Él es más de seguir y creerse lo que digan el Nacional y el Institut de Nova Historia. Al final, está para lo que está: defender la masía de l'amo contra viento y marea.

#19.6 Antifa, L'H, 29/06/2022 - 17:43

Una pregunta, quan ús juntes, aneu amb caputxes?? Vaja secta els del 8% del cens. Esteu com un llum. Ara resulta que la dona de Torra tenia moooolt poder. Obrir bé la boca i a tragar confidencial.

#19.7 Decebut, bcn (tbn), 29/06/2022 - 18:43

Lo de Antifa es antifascismo selectivo.

#19.8 Antifa, L'H, 29/06/2022 - 19:24

Lo de Antofagasta es perplejidad absoluta ante el fanatismo irracional. Seguid seguid

#18 Fernando, Mataró, 29/06/2022 - 07:19

Carola ens roba !!!!!

#18.1 Die Frage, Barna, 29/06/2022 - 10:05

Quanta dignitat!!!!

#17 Expediente Royuela, Netflix, 29/06/2022 - 01:00

La dona de Torra es conocido es una autoridad mundial en Covid i no vull pagar.

#16 manu21, moncul, 28/06/2022 - 21:58

Y luego los melones dicen que España nos roba, mientras que la burguesía catalana que vive en los barrios bonitos no tienen vergüenza de robar a su propia gente, la riqueza y la codicia son las raíces del mal, la codicia y la avaricia son dos caras de la misma moneda, en la vida se cosecha lo que se siembra