L'espot electoral de Ciutadans (C’s), titulat Rebel·la't, ha obtingut en tan sol tres dies prop de 350.000 visites a Youtube, posicionant-se, així, en el número ú del rànking de vídeos més vistos a Espanya, en totes les categories, i en el lloc vintè a nivell mundial.
L'espot electoral marca una continuïtat amb la campanya de 2006, en la qual el seu líder, Albert Rivera, apareixia despullat. Segons va explicar el director de campanya, José Manuel Villegas, en la presentació del vídeo, “el primer nu d'Albert cridava a la reflexió i a l'acció i quatre anys després som molts més els ciutadans que ens rebel·lem contra el nacionalisme i contra una classe política que viu d'esquena als problemes reals dels ciutadans”.
L'aparició d'un nen de quatre anys a l'espot, simbolitza, segons Ciutadans, "la vida de C’s i casos de ciutadans que es rebel·len, amb el seu nu, contra les imposicions, contra la desocupació, contra la simbolitza la vida de C’s i casos de ciutadans que es rebel·len, amb el seu nu, contra les imposicions, contra la desocupació, contra la corrupció i contra l'autisme polític. Els ciutadans es van sumant al nu i sense complexos".