Publicitat
Política · 4 de Gener de 2012. 21:55h.

L'Estat retallarà l'autonomia financera de les CCAA

De Guindos anuncia una llei per controlar "a priori" els pressupostos autonòmics

L'Estat retallarà l'autonomia financera de les CCAA

Luis de Guindos, en una foto d'arxiu

El ministre d'Economia i Competivitat, Luis de Guindos, ha assegurat en una entrevista al Financial Times que l'executiu liderat per Mariano Rajoy aprovarà al març una llei per controlar "a priori" els pressupostos de les comunitats autònomes.

De Guindos ha dit que "tindrem controls a priori, de manera que abans d'aprovar els pressupostos, els governs autonòmics necessitaran el vist i plau de l'executiu central".

El titular d'Economia ha assenyalat que "les dificultats de liquiditat representen veritablement una oportunitat per imposar dures condicions i mesures en termes d'aturar els dèficits de les autonomies".

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#12 JorBae, Barcelona, 05/01/2012 - 22:25

L'estat ha retallat l'autonomia financera de les persones. Això és el més important. A mi m'és igual qui em fica la mà a la cartera. Ara ens la fiquen tots els Governs que tenim sobre el cap. Què són 9 governs per als barcelonins.

#11 A.M., VIC, 05/01/2012 - 18:35

El nuevo Estado Catalán solo deberá dar cuentas a sus ciudadanos. España será solo un vecino amigo...

#10 Don Severiano, Madridz, 05/01/2012 - 15:39

Para que nos vamos a engañar... aniquilar el estafo autonómico es el único modo de ahorrar unos 50.000 millones anuales.

Por lo que respecta a los catalanistas, creo que ya disponen de vaselina. Triple ración esta vez.

#9 Vi­ctor, Barcelona, 05/01/2012 - 14:57

Siusplau, prou d'autonomisme... http://superviventcatala.blogspot.com/2012/01/contra-lautonomisme-immobilista.html Aquest de Guindos, a més, és un dels grans desastres del gobierno central com a ministre http://superviventcatala.blogspot.com/2011/12/els-antiministres-de-rajoy.html

#8 Kropotkin, Vic, 05/01/2012 - 12:05

¿Que será del catalanismo sin la pasta? Jua, jua, jua,...

#8.1 Terraxa, Terrassa, 05/01/2012 - 12:45

doncs el mateix que la una grande y libre quan ens rescatin.

#8.2 Despertaferro, Ripoll, 05/01/2012 - 13:15

Doncs sera el mateix que es ara, koktpxkin. Com serás tu quan et treguis la boina? Doncs contnuaras sent un asa a una ratlla a la front.

#8.3 Font Cuitora, La Llacuna, 05/01/2012 - 13:23

La pregunta que t'hauries de fer és què serà d'Espanya sense els 22.000 mi.lions de Catalunya....