Publicitat
Política · 6 de Gener de 2020. 14:09h.

L'Europarlament considera Junqueras diputat

També Puigdemont i Comín

L'Europarlament considera Junqueras diputat

El Parlament Europeu espera que Oriol Junqueras, Carles Puigdemont i Toni Comín prenguin possessió del seu escó en la propera sessió plenària que tindrà lloc el 13 de gener i els considera eurodiputats. Així es desprèn d'un breu comunicat que han emès aquest dilluns en el qual els convoquen a la sessió.

"Seguint la sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea del passat 19 de desembre de 2019, durant la sessió plenària del 13 de gener de 2020, el Parlament Europeu prendrà acta de l'elecció com a diputats europeus de Toni Comín, Oriol Junqueras i Carles Puigdemont", apunta el comunicat.

El passat mes de desembre Carles Puigdemont i Toni Comín van obtenir l'acreditació temporal d'eurodiputat després del posicionament del Tribunal de Justícia de la Unió Europea, que va dictaminar que Junqueras era eurodiputat i disposava d'immunitat des de la publicació oficial dels resultats electorals.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#9 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 07/01/2020 - 02:17

"CUP Països Catalans @cupnacional 1 ene. 2020

61 anys del triomf de la revolució cubana. La història d’una revolució per fer digna la vida de la majoria"


Firmat : Anna Gabriel.

#9.1 recordad6y7septiembre, Barcelona is not Catalonia. Fuera colonos catalanes de Barcelona. Cataluña nos roba 5000 millones an, 07/01/2020 - 08:13

¿y entonces por qué se largo a Suiza, el país más capitalista del planeta, a vivir a cuerpo de rey de nuestro dinero en lugar de ir a Cuba a disfrutar de las ventajas de ese paraíso?

#9.2 Ñordo de Tabarnia, Ciudagramos, 07/01/2020 - 08:42

FCK Tabarnia !!!!! Jijijiji jijijijiji

#9.3 Pere, Bsarcelona, 07/01/2020 - 09:39

Y porque no huyo a Cuba ???
para vivir sufriendo en Suiza !!!!!
Miserables

#8 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 07/01/2020 - 00:23

Un Parlamento que acepta golpistas es un parlamento que se denigra a sí mismo. ya aceptaron en su día a Hitler los que hoy dirigen y así les salió. Está claro que no aprendemos de la historia.

#7 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 06/01/2020 - 23:58

"Bunbury anuncia nuevo disco"

efeeme.com 2-1-2020


Plega Txarango pero aquest amenaça amb seguir. L’alegria dura poc a casa del pobre

#6 Marga, San Cucufate, 06/01/2020 - 21:47

De momento ONU, Anmistia Internacional, Justicia Europea, Parlamento Europeo y.... lo que vendrá.

#6.1 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 07/01/2020 - 00:21

Sí, faltan Papa Noel, el tió y los Reyes Magos.

#6.2 Neferu, Barcelona, 07/01/2020 - 00:56

Eso Marta,solo demuestra la decadencia, la falta de escrúpulo, de ética, y de una total falta de credibilidad de las instituciones europeas. ¡¡Hacer eurodiputados a individuos que violaron todas las leyes de la constitución de un país democrático, que robaron dinero público para su golpe de Estado. Una Europa con esos valores NO LA NECESITAMOS

#6.3 La falta de perspectiva, palma, 07/01/2020 - 09:52

- De ONU nada, un grupo de trabajo que elabora un informe sin validez.
- Amnistía Internacional dice explícitamente que en España no hay presos de conciencia.
- La Justicia Europea ha dado ya unos cuantos reveses a la causa independentista.
- Y el parlamento europeo no apoyó al procés y retirará (al tiempo) la inmunidad a los políticos implic

#5 John McLane, Bcn, 06/01/2020 - 21:43

Los PPeros están demasiado acostumbrados a mandar sobre los jueces españoles, y se piensan que los europeos son iguales. Pena de pais.