Publicitat
Política · 13 de Maig de 2009. 09:27h.

L'expresident de NNGG acusa el Govern de "nacionalsocialista"

"Estaré encantat que emprenguin totes les mesures legals contra l'anunci"

L'expresident de NNGG acusa el Govern de "nacionalsocialista"

Carlos Parry, en una imatge d'arxiu

L'expresident de NNGG, Carlos Parry, ha deixat clar en el seu bloc que "estic 100% d'acord tant amb la imatge com amb el text que ahir va aparèixer en un anunci del PP de Catalunya en La Vanguardia. Ara de nou el lobby nacionalsocialista català s'estira dels cabells perquè algú pensa diferent d'ells i pretenen espantar a aquells que no pensem com ells anunciant mesures legals contra aquest anunci".

"Doncs bé, estaré encantat que emprenguin totes les mesures legals contra aquest anunci i de pas si volen contra tots aquells que recolzem al PP de Catalunya i l'anunci que ahir van publicar a La Vanguardia", afegeix, a més de denunciar que "ja està bé que els membres del nacionalsocialisme s'uneixin per a dirigir i controlar el futur educatiu dels nostres fills. Estem lligats de peus i mans per a decidir simplement en què idioma escolaritzar als nostres fills".

A criteri de Parry, "les víctimes de tot això són els nens que formen part del sistema educatiu i no els membres apoltronats del govern català, ni els membres de l'oposició apoltronada de CiU. Ara tots recuperessin el missatge de tots contra el PP, a més ara que ve la campanya de les europees ja li interessa a algú. Així que no trigarem a veure a Pepiño Zaragoza presentant algun cartell difamatori contra el PP. Temps al temps".

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#12 Àngel Drach, Reus, 13/05/2009 - 15:30

Aquest xiquet segurament no sap que eren els Nacionalsocialistes. Ho hauria de saber, perque eren, són, molt més semblants a ell que als demés. El cartell i la actitut del Pp és absolutament demencial i insultant, d'extrema dreta paranoide.

#11 Kropotkin, Vic, 13/05/2009 - 15:13

Se equivoca. No son nacionalsocialistas. Son nazionanistas, que no es lo mismo....

#10 tim, Barcelona, 13/05/2009 - 14:45

la Generalidad incumple la ley que le obliga a incluir una casilla para escoger la lengua en la se escolarizará los niños, hasta los 7 años. Sin embargo, sí que coloca una casilla para que los padres puedan elegir clases de relegión o no. ¿Miedo?

#9 Joan, Eixample, 13/05/2009 - 13:40

El més curiós és que defensen el bilingüisme però sempre parlant en castellà. Si més no, és curiós...
Tots els que parlem català sabem parlar en castellà. Es pot dir el mateix en sentit contrari?

#8 moga, Les Franqueses, 13/05/2009 - 11:05

pq doneu crèdit a aquest desconegut? Amb aquestes noticies perdeu credibilitat. Sabel el que és la credibilitat?