Publicitat
Política · 22 de Juliol de 2013. 10:25h.

"Li dono un 7 a Catalunya i un 4,5 al govern espanyol"

El director de l'Oficina Antifrau afirma que la Generalitat combat més la corrupció

"Li dono un 7 a Catalunya i un 4,5 al govern espanyol"

Daniel de Alfonso

El director de l'Oficina Antifrau de Catalunya, Daniel De Alfonso, assegura en una entrevista a El País que "en la lluita contra la corrupció, jo li donaria un 7 a Catalunya i un 4,5 al Govern central".

"El millor de Catalunya és que s'ha dotat d'una Oficina Antifrau que injecta confiança als ciutadans. I li asseguro una cosa: l'oficina no rep cap pressió de ningú. De ningú. Els casos de Catalunya també són antics. Actualment n'hi ha moltíssims menys", assegura.

També explica que "jo li he proposat al president de la Generalitat la inclusió del delicte d'augment injustificat del patrimoni. Seria com dir-li al senyor: vostè cobra dels diners públics, vostè ha augmentat el seu patrimoni injustificadament, i vostè ha de demostrar com ha guanyat aquests diners".

"Aquesta és una modificació legal que hauria de fer el Parlament espanyol. Si això es castigués, entraria a la presó la gent que ara campa pel carrer. Així es faria un judici ràpid", conclou.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#18 Terraxa, Terrassa, 23/07/2013 - 08:34

Doncs jo crec que en corrupció empatem, un zero a tots 2..
Ara bé, en malbaratament Catalunya guanya a Madrid, doblar la despesa pública en només dues legislatures no ho ha aconseguit ni ZP.
Això sí, cal reconèixer que lo del submarí enfonsat té més gràcia que lo d'Acciona i Aigües de BCN

#17 Roger, L'H, 22/07/2013 - 19:13

Un 7 es un notable... Ho hauras dexplicar b. Estic dacord amb k estem millor k españa, si mes no en dimisions i donar la cara, per... Un 7?!?!??! I españa un 4,5!?!?!?!?!? Jo baixaria 2 punts les dos

#17.1 pedrorepublik, Barcelona-Krishna World- Catetonia , 23/07/2013 - 19:07

HARE KRISHNA KRISHNA HARE, HARE HARE HARE, HARE KRISHNA HARE, HARE HARE HARE HAREEEEE.. KRISHNA KRISHNA HAREE, HARE KRISHNA KRISHNA HARE.

#17.2 pedrorepublik, Barcelona-Krishna World- Catetonia , 23/07/2013 - 19:07

HARE KRISHNA KRISHNA HARE, HARE HARE HARE, HARE KRISHNA HARE, HARE HARE HARE HAREEEEE.. KRISHNA KRISHNA HAREE, HARE KRISHNA KRISHNA HARE.

#15 Claüc, Sabadell, 22/07/2013 - 14:16

a la web espanyola: http://wiki.nolesvotes.org/wiki/Corruptódromo#Otros_mapas
Hi ha l?apartat de ?Casos más importantes? on hi ha 47 casos dels quals 4 són a Catalunya (entre tots els partits). Això és el 8,5% del total (Catalunya te el 16% d?habitants).

#15.1 au va, passa, i aprén aritmètica elemental, 22/07/2013 - 15:57

au va, només Pujol, Millet, Alavedra, Prenafeta, la Ferruchoni i els Set Magnífics fills del M.H. Espanol del Ano, les seves senyores, les seves meuques ecscañoles, les nores, els cunyats, els cosins, le tout des de de fa 33 Anos, a 13 paradisos fiscals, fa...

tens una calculadora, Claüc?.

#15.2 DLM, Barcelona-España, 22/07/2013 - 16:35

Quien vale, vale y lo demás son monsergas.
Este Sr. aficionado a las matemáticas, ha encontrado el pilar más sólido en el que apuntalar la excelente gestión de la Generalitat para combatir y controlar la corrupción en Catalunya.
No me sorprendería que le otorgaran, en breve, la Cruz de Sant Jordi.

#15.3 bromo, bcn, 22/07/2013 - 17:23

4? A mi me salen 8 y sin mirar hemerotecas.

#15.4 pedrorepublik, Barcelona- Krishna World- Catetonia, 23/07/2013 - 19:08

HARE KRISHNA KRISHNA HARE, HARE HARE HARE, HARE KRISHNA HARE, HARE HARE HARE HAREEEEE.. KRISHNA KRISHNA HAREE, HARE KRISHNA KRISHNA HARE.

#14 Claüc, Sabadell, 22/07/2013 - 14:14

Qui coneix i analitza les dades sap que això és cert:
http://goo.gl/maps/0gHF
A aquest mapa (fet per espanyols)hi annexa una llista on hi ha 306 casos, dels quals 18 son a Catalunya, el 5,9%. Si comptem casos per milió d?habitants, tindrem que per cada cas a Catalunya, 3,11 casos a l'estat

#14.1 Kropotkin-Harto de paletos catalanistas y del PSC, Vic, 22/07/2013 - 15:01

Jua, jua, jua,...

#13 3, s, 22/07/2013 - 13:52

apa aquí, Arfonzo, un 7...
un 7.000 (milions, polomenus) en bosses i en motxilles, tan aquí com als tretze paradisos fiscals on heu passat l'exàmen fundaCiUnal.