Publicitat
Política · 20 de Desembre de 2018. 20:35h.

L’independentisme no aconsegueix tallar la Diagonal

Els Mossos impedeixen la protesta

Un centenar de manifestants que es trobaven a les portes del Palau de Pedralbes s'han dirigit cap a l'hotel Reina Sofia, on Foment del Treball celebrarà un sopar amb la presència del cap de l'Executiu espanyol, Pedro Sánchez; i el president de la Generalitat, Quim Torra.

Els Mossos d'Esquadra han impedit el pas als manifestants a l'Avinguda de la Diagonal, que ha quedat tallada per la presència dels manifestants. Els concentrats han cridat a favor de la desobediència i per la llibertat dels dirigents independentistes presos.

Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#12 opinador, Barcelona, 21/12/2018 - 08:46

lo bueno es que en tv3 cogieron el plano de forma que parecía que hubiera una muchedumbre, y en el resto de emisoras se veía que eran cuatro gatos

si no fueran tan miserables hasta darían pena, sobre todo por las tragaderas que tienen, les mienten una y otra vez y siguen siendo auténticos creyentes

#11 fins els cullons, barcelona, 21/12/2018 - 07:46

Seguireu sent esclaus del consumisme i las targetes black, feu pena.

#11.1 opinador, Barcelona, 21/12/2018 - 08:40

yo quiero una targeta black sin límite ¿dónde puedo conseguirla?

;-)

#10 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 21/12/2018 - 03:15

No us heu preguntat mai en que ocupava tota aquesta gent el seu temps lliure abans de dedicarse en cos i anima a salvar la nasió com si no hagues dema ?

Em tenen intrigat. Mai hagues pensat que vivia envoltat de tant abduit i tant pertorbat.

Es molt inquietant

#10.1 opinador, Barcelona, 21/12/2018 - 08:43

la mayoría han vivido siempre subsidiados o enchufados por el partido en puestecillos que les garantizan una renta, son prácticamente un funcionariado del catalanismo, sólo que en lugar de ser servidores públicos sólo sirven al Amo de turno

#10.2 angeles, barcelona, 21/12/2018 - 09:15

pasaban el rato con sus cervecitas en los locales de gracia, cedidos por la esplendida Colau....

#9 Pan con tomate y jamón Ibérico, II*II Catalonia Banana Republic , 21/12/2018 - 00:49

Los Orcos bananeros son cuatro gatos mal contados y no estan acostumbrados a que nadie les quite el juguete...
Basta con que un poli les señale el camino con la porra, para que pasen de ser unos Orcos aulladores a unos inocentes corderitos...

#5 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 20/12/2018 - 21:26

"Els Mossos tambe son forces d´ocupacio"

Ja no els hi queda res ocupable. Que ho deixin fis despres de festes que no son dies..

Veieu com Catalunya es divertida ?

#5.1 opinador, Barcelona, 21/12/2018 - 08:44

los turistas también son fuerzas de ocupación!!!

el único guiri bueno es el guiri que ha nacido en Vic y habla sólo catalán!!!

;-)