Publicitat
Política · 4 de Desembre de 2018. 08:31h.

L'independentisme radical fa cas a Toni Albà

Una organització juvenil convoca una protesta d'armilles grogues contra el Consell de Ministres que se celebrarà a Barcelona

L'independentisme radical fa cas a Toni Albà

L'organització juvenil La Forja – Jovent Revolucionari ha convocat una mobilització "per boicotejar el Consell de Ministres que el Govern espanyol ha anunciat pel dia 21 de desembre a Barcelona". La convocatòria arriba després que l'actor i col·laborador de TV3 Toni Albà fes una crida a emular les armilles grogues durant la visita de l'Executiu de Pedro Sánchez a Barcelona.

La formació de l'esquerra independentista, que s'ubica en el si del Moviment Català d'Alliberament Nacional i recollim l'herència de dècades de lluita juvenil independentista d'arrel marxista, ha difós un cartell inspirat amb les armilles grogues i en un comunicat remarca que "s'emmiralla amb les protestes que estan transcorrent a França i a la Catalunya Nord les últimes setmanes".

La Forja – Jovent Revolucionari explica que "ha iniciat una ronda de contactes amb entitats i organitzacions sobiranistes per tal de concretar les accions que es duguin a terme durant aquesta protesta". "Els joves no volen permetre que la reunió de l'executiu de Pedro Sánchez pugui transcórrer amb normalitat i emplacen a tot el moviment d'alliberament nacional català a donar suport a la convocatòria, conclou.

Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#24 Vikander , Cornellá , 04/12/2018 - 15:37

Catalunya Nord... Hábales así del Roselló a los chalecos amarillos, verás que bien.

#23 Lobisome, BCN, 04/12/2018 - 13:25

Si hubiera de verdad "Gilets Jaunes" a casa nostra, estarían manifestándose contra el latrocinio procesista y la precariedad en todos los servicios a los ciudadanos -de la educación a la justicia, de la salud a los transportes públicos- que tal inaudita falta de vergüenza comporta. Albà vive a la sombra y de de las sobras del latrocinio.

#22 Jordi BR, l'h, 04/12/2018 - 13:12

Si és una protesta sense incidents em sembla molt bé que s'aprofiti l'ocasió; però tot el que impliqui destrosses, alderulls etc, i em temo que será així és totalment condemnable. Aquests grups obviament son independentistas però no representen tot l'independentisme. Censuro q Albà o qui sigui animi a aquest tipus d'incidents

#22.1 pepe, andorra, 04/12/2018 - 15:22

eso, eso, q vuelvan a cortar, pacificamente, la carretera de Andorra a la seu, q asi se hacen amigos.....Como se nota q no te has comido un atasco en la A2 de dos horas por culpa de estos ninis q no han cotizado en su vida y q se limitan a poner el cazo cuando Jordi viene con los dineros de Soros.

#22.2 Jordi BR, L'H, 04/12/2018 - 17:44

Pepe, algún día me presentas a este señor, porque empiezo a tener hasta curiosidad.
Por cierto, a ti que te gustan estas cosas, que opinas de la confabulación de Steve Bannon para desestabilizar la UE financiando a Salvini, Frente Nacional y VOX?

#21 Amable petición, Barcelona, 04/12/2018 - 13:09

¡¡¡¡Fiscalíaaaaa!!!!! ¿estás ahí ? ¿Has oído lo que dijo el payaso bufón de Toni Albá ? ¡¡¡¡¡¡eoooooo !!!!!!

#20 Chris, Lleida, 04/12/2018 - 12:55

Els Armadillos grocs comandats pel pallasso Alvarez