Publicitat
Política · 23 de Novembre de 2012. 09:52h.

L'informe "no té data ni firma"

El Sindicat Unificat de Policia troba l'esborrany "per carambola"

L'informe "no té data ni firma"

José Manuel Sánchez

El secretari general de Sindicat Unificat de Policia, José Manuel Sánchez, ha confirmat a El món a RAC1 l'existència d'un informe policial contra Artur Mas i ha anunciat que en les properes hores el lliurarà al jutge i als mitjans de comunicació.

"No sé on era l'esborrany. A mi me'l van entregar ahir uns companys quasi per carambola", ha dit, a més d'indicar que "no sé qui ordena que es faci l'informe. Està tapat el nom del firmant. A mi m'interessa el contingut. No té data ni firma".

També ha revelat que "a l'informe no es parla directament d'Artur Mas i Jordi Pujol. Hi surt el pare d'Artur Mas i el fill de Pujol". "No sé perquè no han passat una còpia de l'informe al Ministeri de l'Interior. Les formes són importants, però el fons més", ha afegit.

"La meva opinió és que qualsevol jutge que tingui l'informe, hauria d'obrir una investigació", ha considerat. "Crec que l'aparició de l'informe no pot treure vots a Artur Mas: en tot cas n'hi pot donar", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

85 Comentaris

Publicitat
#49 JOSEP, prats de lluçanes, 24/11/2012 - 07:59

Per a mi aquet informe es fals de totes totes ,diuen que el va fer un moso d´escuadre emprenyat,com es que fa servir informes de la policia amb el seguell de la nacional.

#48 BEJOTA, bcn, 23/11/2012 - 16:27

Una mano negra paró y ocultó el informe de la cuenta de Artur Mas en SuizaEl secretario general del SUP revela que "alguien decidió" que el informe no se incorporara a ninguna causa judicial y se quedara "durmiendo en un cajón

#48.1 Tots són blancs i ben blancs, aquí i a Liechtenstenstein, 23/11/2012 - 17:33

una ma negre?... estàs de conya?... qui la va fer, la CiUtat de la Justícia?... i on van anar a parar les comiCiUns?.

#48.2 ROVELLO, EL CEL, 23/11/2012 - 23:34

En el mateix informe, la FAES surt com beneficiaria de 2,2 milions procedents del Palau de la Música .No será aquesta organització amb seu a Madrid la que ha amagat l'informe al jutge ?. Curiòs, molt curiòs aixó que lo de la Faes no surti al diari de Pedro J.

#47 Kefes, Sitges, 23/11/2012 - 15:42

El noticiari del migdia de TVEspañola ho tergiversa descaradament. Ho diu totalment al reves.
I s'els escolta molta gent.
La contrainformació espanyola ja està en marxa.

#47.1 contribuyente, Santo Domingo, 23/11/2012 - 16:19

¿Quien distorsiona? El Sindicato Unificado de Policía (SUP) ha remitido esta mañana al Juzgado de Instrucción número 30 de Barcelona el informe policial que denuncia el supuesto pago de comisiones a CiU a cambio de la adjudicación de concesiones por parte de la Generalitat

#47.2 Gongylus, Girona, 23/11/2012 - 18:46

Un paper que no està signat, no se sap qui l'ha fet ni té data, i que ha aparegut de sobte de no se sap on després de cinc dies. El cap de la policia i el jutge neguen que hagin encarregat la investigació. En fi, un paper més fals que un duro sevillà.

#47.3 Gongylus, Girona, 23/11/2012 - 18:49

Les clavegueres de l'Estat fan molta pudor. Els policies que falsifiquen documents haurien d'anar a la presó.

#46 Ramon, barCiUlona, Vaduz, Ginebra, Lausanne, 23/11/2012 - 15:27

Primer, no hi havia informe... després, l'havien perdut... més tard, no surtien el noms que hi surten... posteriorment, no tenia data ni firma... al final, està passant exactament el mateix que va succeir amb Filesa, Roldan i els GAL, malgrat les majories absolutes de Felipe González i Jordi Pujol.

#46.2 contribuyente, Santo Domingo, 23/11/2012 - 16:20

Para el quiera saber:
http://www.elconfidencial.co m/espana/2012/11/23/un-sindica to-policial-envia-al-juez-el-i nforme-lsquofantasmarsquo-que- acusa-a-mas-y-pujol-109818/

#44 Paccius, Barcelona, 23/11/2012 - 15:02

Finalment resulta que s'han llençat acusacions sobre un candidat basades en dades, esbiaixades i no contrastades, d'un suposat informe que no està signat, i que es basa en testimonis no identificats. Ells en diuen periodisme d'investigació jo en diria periodisme de conspiració.