Publicitat
Política · 19 de Juliol de 2017. 11:30h.

Linxament a Iceta per no mirar el documental de TV3

“Fill de puta”, “mariquita mala”, “fatxa”, “fàstic”, “merda”, “pallasso”, “traïdor”, “garrí” o “impresentable” per preferir veure James Bond

Linxament a Iceta per no mirar el documental de TV3

El líder del PSC, Miquel Iceta, ha estat entrevistat a El món a RAC1, on ha reconegut que “no vaig veure el documental 'Las cloacas de Interior' perquè ahir feien Goldfinger”. Això ha provocat un allau d’insults a twitter. 27479-1.jpg 11082-3.jpg 32463-4.jpg 74704-5.jpg 44839-6.jpg 73973-8.jpg 82167-9.jpg 35306-10.jpg 9137-11.jpg 48132-12.jpg 63236-13.jpg 53581-14.jpg 23793-15.jpg

Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#41 Antiindepe, Barcelona, 20/07/2017 - 13:04

Fa temps que TV3 i tots els seus canals estan desintonitzat de la meva TV. Bàsicament per salut mental.

#40 Franc, Terrassa, 20/07/2017 - 07:55

Jo miró TVE i 13TV plurales y de la mayoria silenciosa

#40.1 fran-bcn, bcn, 23/07/2017 - 12:21

sobretot això. Imagino que el teu comentari deu ser un eufemisme hehehe

#39 Antic convergent, Santpedor, 20/07/2017 - 01:35

Jo tampoc m'ho vaig mirar. N'estic fart de propaganda patriòtica. I encara que sigui veritat, també m'agradaria veure les clavegueres de la Generalitat.

#39.1 Mirlo, El Prat de Llobregat, 20/07/2017 - 07:41

Fíjate en su ubicación: me gustaría ver que fluidos pagando todos transitan por las mismas. Me refiero a corporales que lo venderán que si eso va bien para quien nos dirige es necesario, justo y patriótico generar dichos fluidos. No lo pondrán pero la involució dels insults, que era revolució dels somriures le dan una publi que ni T5 ni A3.

#38 Flanagan, Can pixa, 19/07/2017 - 23:47

Osti titu con los que se dicen llamar demócratas....como esta el facherio.

#37 Maurici, Palafrugell , 19/07/2017 - 22:08

Aixi els gasten el independentistes o estas amb ells o aquest el preu , anims miquel ! Tv3 tambe podria fer reportatges per cert del 3%, del cas pujol, de les itv , etc...ah no, que aixo no toca !