El fins ara vicepresident primer del Parlament, Lluís Corominas, serà el nou president del grup parlamentari de Junts pel Sí -només falta la votació dels diputats- segons ha explicat Marta Pascal després de la reunió de la direcció del partit.
Corominas torna al grup parlamentari -una cosa gens habitual- i cal recordar que és un dels investigats del TSJC. Marta Pascal ha justificat el relleu perquè Guinó, que és també alcalde de Besalú, “és coneixedor dels espais jurídics i del reglamen del Parlament”.
Publicitat
Política · 17 de Juliol de 2017. 14:50h.
Lluís Corominas fa un pas enrere
El vicepresident primer del Parlament, investigat pel TSJC, és substituít per Lluís Guinó i passa a ser president del grup parlamentari

Lluís Coromins, amb Albert Batalla, sortint de la seu del PDECAT
¡A por ellos!
Publicitat
Publicitat
1 Comentaris
Publicitat
#1 manuel, Barcelona (España), 17/07/2017 - 15:07
Venga, venga hay que depurar a los no afectos al régimen. A este paso no quedará ni uno.......todos a la pira del altar de la patria.