El diputat de Ciutadans, Ignacio Martín Blanco, durant el ple del Parlament, ha lamentat que “el Partit Socialista està perdut per a la causa del constitucionalisme, perdut per a la causa de la defensa del bilingüisme, perdut per a la causa del respecte als drets lingüístics dels ciutadans de Catalunya”.
“El Partit Socialista torna a actuar com a tonto útil dels partits nacionalistes, exactament igual que els comuns. Estan fent el que vostès els dicten, i a més ho fan sense tenir en compte la presa de pèl que suposa que vostès no expliquin a la ciutadania de Catalunya el que vol dir que el castellà sigui llengua curricular”, ha afegit.
Per la seva banda, la diputada del PP, Lorena Roldán, ha considerat que “la mutació del senyor Illa, que ha passat del alliberador que venia a salvar-nos de la gola del nacionalisme, a Illa el consentidor i el còmplice és de matrícula. Segurament perquè no hi ha hagut aquesta mutació”.
“Vostè i Sánchez sempre van ser el mateix. Cal tenir arrestos, per no dir res més, per ser el partit de govern d'Espanya i recolzar i signar una llei que no pretén o no vol que l'espanyol sigui llengua vehicular a l'escola”, ha sentenciat.
L'oposició veu el PSC com el “tonto útil" del procés
Critiquen “la mutació” de Salvador Illa

¡A por ellos!
5 Comentaris
El nacionalismo ha hecho estragos en PSC y Podemos. Será la perspectiva de un futuro laboral cada vez más precario o el abuso de ciertas sustancias, pero la chavalada de izquierda gasta una estética de la fealdad conscientemente buscada. Es más detestable por lo que oculta que por lo que enseña, esa liturgia del palanganero de puticlub.
Per tontos els que van perdre 30 escons i 1 milio de vots en una sola legislatura
Ya, pero ni uno de esos votos a ido a partidos indepes.
Claro el PSC después del tripartito que estuvo a punto de desaparecer y va por el mismo camino
El tonto útil, es que, en las próximas elecciones, van a votarles, sus colocados, que son muchos, y nadie más. Se les dio la última oportunidad de dar arreglo a esta comunidad, en las pasadas elecciones, y no lo han intentado ni por asomo, más bien se han unido a los vividores. Sus votos se van a ir directos a VOX, C's lo fundieron y no sólo ello