Publicitat
Política · 29 de Gener de 2010. 12:10h.

Madí rebutja eliminar la publicitat de Catalunya Ràdio

El dirigent de CDC considera que "ha d’existir una oferta privada que sigui capaç de rivalitzar"

Madí rebutja eliminar la publicitat de Catalunya Ràdio

Madí, en una imatge d'arxiu

El dirigent de CDC, David Madí, entrevistat per Joan Barril a Catalunya Ràdio, ha considerat que la possible eliminació de publicitat a Catalunya Ràdio "és a rebufó del que passa a Televisió Espanyola. Nosaltres hem defensat sempre que la Corporació, això ja es va produir. Si no recordo malament aquest debat es va produir quan era conseller en Bargalló".

"Nosaltres hem tingut un plantejament sempre amb la Corporació que és que l’excepcionalitat del que representa la Corporació condueix a parlar sempre d’un finançament compartit entre el públic i el privat", ha recordat.

En aquest sentit ha defensat que "aquest és el model que nosaltres vam fer en el seu moment, i creiem que segueix sent vàlid. Bàsicament per un motiu: perquè ha d’existir una oferta privada, parlarem molt de la televisió, que és on s’ha centrat la darrera polèmica de Televisió Espanyola, una oferta privada que sigui capaç de rivalitzar, i això en aquests moments en català no existeix, no existeix”.

També ha recordat que "jo vaig ser secretari de Comunicació durant uns quants any i m’hi vaig oposar sempre, sabent que el sector privat demana una cosa, que des de la seva perspectiva s’entén, clar que s’entén, i jo m’hi vaig oposar sempre”.

Publicitat
Publicitat

1 Comentaris

Publicitat
#1 Jordi Benplantat, BCN, 29/01/2010 - 13:49

Si desapareix la publicitat de Cat-radio les agències de publicitat tindran una magnifica escusa per a no produïr spots en català.