Publicitat
Política · 14 de Juny de 2019. 13:39h.

Maragall, a la desesperada

Ofereix a Colau compartir l'alcadia

Maragall, a la desesperada

L'alcaldable d'ERC, Ernest Maragall, ha obert la porta a darrera hora a repartir-se els anys d'alcaldia amb Ada Colau. "Avui hem escoltat a diversos representants i a la mateixa senyora Colau referir-se, per primer cop en públic que jo conegui, un eventual repartiment de l'alcaldia. Jo, sap que li dic, senyora Colau? D'acord, parlem-ne. Parlem-ne seriosament", ha dit.

"Si va de veritat, posem el comptador a zero i, si no, que quedi clar que vol avançar en la governació amb els vots de Valls", ha assenyalat. Maragall, tot i això, manté l'exigència a Colau de trencar negociacions amb el PSC.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#17 Mayor Dundee, Coll de la Marrana, 14/06/2019 - 18:38

I lo bo i necessari que hagués estat en Jordi Graupera per a conformar el nou Front Nacional? Es una pena que a Barcelona, la gent hagués preferit per una gran majoria, antisistemes, sociates i unionistes recalcitrants....

#16 JORDI, BCN, 14/06/2019 - 18:01

Sóc anti Colau pero veure com els de ERC com ploren....NO TE PREU!!!
Espero el moment que el iaio es derrumbi i plori.....i amb ell esl que l'han votat
COLAU ALCALDESSA MARAGALL A PENDRE.......

#15 El Sifoner, Castelló, 14/06/2019 - 17:49

¿Donde se a dejado la dignidad?, hasta ayer Colau era una trepa, que solo quería sillón, y ademas es amiga de los del 155.
¿Que a cambiado? que ahora es ud, el que demustra que solo quiere sillon, pues se pasa por el forro su DIGNIDAD y la de sus votantes, Pero claro eso no es importante, es una operación de estado (futuro estado catalán).

#15.1 Jordi br, L'h, 14/06/2019 - 19:24

Sifonier, todos han dejado verde a Colau en csnpaña y ahora la burguesía de C's se ha sacado de la chistera un donde dije Digo.....

#15.2 Neferu, Barcelona, 14/06/2019 - 21:23

No, Jordi. Es que hay que pensar lo que es mejor para el país y para los ciudadanos y si con Colau barcelona sigue deteriorándose, ni te cuento qué pasaría con esquerra. así que dentro de lo malo se escoge lo menos malo pero. Altura política, Jordi, altura política, pero....tú ¡cómo lo vas a entender!

#13 Xexo, Premia, 14/06/2019 - 15:45

Cómo gozo con la Sr Colau i eso que no me gusta pero está darle su merecido a los independencieros