Publicitat
Política · 15 de Setembre de 2019. 17:40h.

Marta Rovira es desdiu ara del “mandat democràtic”

"El mandat de l'1-O no té els suports suficients”

Marta Rovira es desdiu ara del “mandat democràtic”

Marta Rovira

La secretària general d'Esquerra, Marta Rovira, que sempre havia insistit en el “mandat democràtic”, ha reconegut que “transcorreguts dos anys el que podem afirmar és que el mandat de l'1-O no té els suports suficients”.

“Això fa que el consens majoritari sigui ara que hem de tornar a passar per les urnes, que ha d'haver un altre moment referendari”, afegeix.

Rovira coincideix així amb la resta de dirigents del seu partit que són partidaris de convocar eleccions en comptes d'“enfortir les institucions” com defensen Puigdemont, Torra, Mas i JxCat.

Previsiblement, Junts per Catalunya perdria les eleccions davant d'Esquerra en una nova convocatòria com ha passat en les eleccions generals i municipals.

La dirigent d'ERC defensa la “unitat estratègica” però adverteix que “si no som capaços de fer això, que guanyi la millor opció i que decideixi la ciutadania”.

Rovira ha corregit així el rumb no només sobre les seves pròpies paraules sinó després que abans de la Diada aparegués un vídeo amb l'expresident Puigdemont malgrat les diferències creixents entre aquest i Oriol Junqueras.

L'entrevista, a més, apareix el mateix dia que els militants del partit han de revalidar en un congrés la nova direcció en què Rovira contínua de número dos.

El mateix diari, ara del grup Prensa Ibérica, destaca que és “la primera entrevista a un mitjà imprès” i, en l'edició digital, que va tenir lloc “al seu despatx a Ginebra”.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#4 un musclu, bcn, 16/09/2019 - 11:37

En el seu despatx de Ginebra..... a veure sectors sanitari, social....enteneu ara perque teniu retallades?

#3 Canatenc, Canet de Mar, 15/09/2019 - 18:56

Jajaja es que me mondo amb aquets imdepes de pedra picada! !!!!!
Quina casualitat dir això just després de que la votessin, en candidatura única per cert, si ho diu abans nivte un vot
Segui així que Catalunya mai serà independent!! M'ho estic passant de conya amb vosaltres, indepes!!!! Jajajajaja jajaja

#2 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona, 15/09/2019 - 18:53

Cada vez es más obvio que el objetivo real no es la independencia sino vivir de la mamella de lo publico sin dar un palo al agua y quedar libres de responsabilidad alguna ya que la culpa de todo lo malo es siempre de otros, sólo necesitan el apoyo incondicional de unos cientos de miles de creyentes y negocio asegurado para décadas

#2.1 Sandra Fermuelas, Torredembarra, 15/09/2019 - 20:03

Esa postura relativa a la culpa, no solo es propio de dirigentes políticos, independentistas o no. También de directoras y directores de todo tipo de centros docentes públicos no universitarios, ya sea en connivencia con Inspección y la AMPA o bien solo con Inspección o solo con AMPA.
Y a vivir, a ser posible mejor que Dios.
Espero que las

#2.2 Sandra Fermuelas, Torredembarra, 15/09/2019 - 20:05

lectoras y los lectores no consideren que he blasfemado, pero aquí desde la última o el último conserge, bedel, administrativo, ordenanza, maestra, maestro, profesor, profesora (reitero no universitarios estos cuatro ultimos) de centros públicos con la idea de "hacer país", buscan el vivir mejor trabajando lo mínimo imprescindible.
Y cuanto má

#2.3 Sandra Fermuelas, Torredembarra, 15/09/2019 - 20:06

arriba se sube en la jerarquía, directora/or, jefa/e de negociado, jefe/a de SSTT, etc,,, más que más, que los demás curren que nada llegará a los sindicatos y si llegan lo pararemos, porque lo que prima es criticar a los malos catalanes - discurso maniqueo - pero si es posible ni salir del "Keo" y cobrar igual. Keo = casa.
Los incrédulos y las

#2.4 Sandra Fermuelas, Torredembarra, 15/09/2019 - 20:08

y las incrédulas, que no se lo crean, dado que nadie desde dentro va a decir o que trabaja poco o que no va a trabajar todas las horas que le tocan, dado que no son controladas por quien las debe controlar por norma.
Y así la vida pasa felizmente si hay a... descanso, si hay calerin sin desmembrin...

#1 Ferlandina V, Barcelona, 15/09/2019 - 17:52

La que feia de cridanera pels carrers: "ni un pas enrera" "no ens rendirem" i altres bajanades...qui la veu i qui la va veure...despres fugint en una nit de fosca i deixant els altres de la banda a mercé d'entrar a la gàbia. Aquesta es la versió més autentica de tot aquest personal batejat amb ignorancia, fanatisme i tirania. A presó hauria es