Publicitat
Política · 11 de Setembre de 2022. 14:43h.

Martín Blanco recomana a Toni Soler "llegir"

Topada entre el diputat de Ciutadans i el presentador de TV3 per l'espanyolitat de Rafael Casanova

Martín Blanco recomana a Toni Soler "llegir"

El diputat de Ciutadans, Ignacio Martín Blanco, ha explicat a twitter que “l'11 de setembre de 1714 Rafael Casanova cridava els barcelonins a “vessar gloriosament la seva sang i la seva vida pel seu Rei, pel seu honor, per la Pàtria i per la llibertat de tot Espanya".

"Avui, tres segles després, els nacionalistes distorsionen la memòria sense contemplacions", ha lamentat. El presentador de TV3, Toni Soler, li ha preguntat si "no has captat com diferencia entre 'pàtria' i 'Espanya'? Torna a llegir-ho, corre".

"Sí, i el matís és interessant, però no oblidis que Casanova es dirigeix als barcelonins i no als catalans (ell és Conseller en cap de Barcelona), i recorda que al mateix bàndol parla dels seus compatriotes i dels altres espanyols "O sigui, espanyols tots. Va, torna-ho a llegir", ha replicat Martín Blanco.

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#10 pepe, Andorra, 13/09/2022 - 11:20

Es q el tal soler esta con sus unicornios y claro, cuando cobras una pasta por creer en unicornios, como los curas en la edad media, q alguien te diga q no existen, como q te fastidia el pesebre. Q es lo q es la tele separata q pagamos todos para q solo la vean los separatistas.

#9 Baijal, Barcino, 11/09/2022 - 23:15

Un simple graciosillo con ínfulas de algo que realmente le supera. Un muñeco del Poder sin el que no podría ser más que un bobo con poca gracia al que solo escucharía su espejo. Totalmente prescindible.....qu.el bombin!!

#8 La Bacallanera de Aglion, Badalona, 11/09/2022 - 19:38

Toñi Soler un parrac chupóptero que sa tornat un pocasolta.

#7 Marc de Vich, Vich (Tabarnia ulterior), 11/09/2022 - 18:32

Se las trae al pairo, ellos pasaron para allí, ni profesión ni beneficio, vieron que daban pasta a raudales, aunque todo fuese mentira y allí se metieron y allí siguen. Hubo unos juicios de Nuremberg, donde se enjuicio a los nazis, espero que algún día aquí allá algo parecido, y no por crimines, si no por el latrocinio sistemático

#7.1 Marc de Vich, Vich (Tabarniaulterior,FASTAS), 11/09/2022 - 19:19

Se las trae al pairo, ellos pasaron por allí, ni profesión ni beneficio, vieron que daban pasta a raudales, aunque todo fuese mentira y allí se metieron y allí siguen. Hubo unos juicios de Nuremberg, donde se enjuicio a los nazis, espero que algún día aquí halla algo parecido, y no por crimines, si no por el latrocinio sistemático

#6 Marcial Heredia, en tierra de cuñaos, 11/09/2022 - 18:22

¿Pero ese no se fugó en el maletero de una tartana? El mocho lo emuló en el maletero de un simcamil y tampoco le fue nada mal. Meter toda la casa en el maletero de un coche para ir a la playa se sabe que es imposible. Un cadáver es más fácil, pero estos vivos están muy vivos. No consigo acostumbrarme ni con el cerdo vietnamita.