Publicitat
Política · 10 de Setembre de 2011. 10:56h.

Mas anima els alcaldes a celebrar la Diada "amb tota la dignitat"

En una carta enviada als regidors després de la suspensió dels actes a Badalona

Mas anima els alcaldes a celebrar la Diada "amb tota la dignitat"

Artur Mas, en una foto d'arxiu

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha instat els alcaldes dels municipis de Catalunya a celebrar la Diada "amb tota la dignitat institucional". El cap de l'executiu també els ha advertit de les "amenaces" que planen sobre el país.

Mas els ha agraït que malgrat la crisi han contribuït a "fer més sòlides les institucions i a vertebrar i muscular el nervi de la nació catalana".

El cap del Govern ha afegit que "la nostra identitat col·lectiva, el nostre autogovern, la fortalesa econòmica del país i la solidesa del teixit associatiu que ens ha permès forjar el nostre estat del benestar són els principals actius que des de les institucions ens fa falta preservar i reforçar. I més en aquests temps en els quals les amenaces contra el que som i representem com a poble són encara més evidents".

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#3 Marc Sabatés i Laporta, Barcelona Catalunya //*//, 11/09/2011 - 01:23

Bona diada de Catalunya //*//
Marc-Sabates.Com

#2 jajjajaaa, barcelona, 10/09/2011 - 21:10

digni que ? torna els diners del palau

#1 eloysa, terrassa, 10/09/2011 - 11:19

¡Dignidad, dice, pide? primero ejemplo Sr. cuando Usted la tenga con las sentencias judiciales, quizas pueda pedirlas a los demas, sean alcaldes, medicos o camareros. Soy catalana y española y en mi balcon mañana estan las dos banderas no puedo despreciar (como hacen ustedes) a ninguna de las dos.

#1.1 DEFENSAD, MADRIT, 10/09/2011 - 11:56

Tu, com espanyola, pots posar les banderes que et semblin.
Els catalans posarem única i exclusivament la nostra senyera amb les quatre barres i/ó be, com en el meu cas, la estelada.

#1.2 DEFENSAD, MADRIT, 10/09/2011 - 11:58

(cont) Mai no posarem la bandera de espanya, ja que a més a més de ser la "imposada" representa al país que ha perseguit i persegueix la nostre Nació i la nostra Cultura amb l?ànim de destruir-les.

#1.3 eloysa, terrassa, 10/09/2011 - 12:19

#1.3

¡Es cert, es imposada per un estat, la catalana en cambi es "robada" al reino de Aragon, que si que sabem alguna cosa de historia, la estelada no es inconstitucional, ho sabeu? dons apà, que tingueu una diada a gust, recordan una derrota.!

#1.4 Joan, barcelona, 10/09/2011 - 12:41

eloysa això que dius es fals la senyera reial, l'escut amb els 4 pals neix amb Ramon Berenguer IV (1150) comte de barcelona´entre altres comtats catalans, al casar-se amb peronella d'aragó s'uneixen els comtats catalans amb el regne d'aragó i la senyera l'hereden ambdós.

#1.5 Jordi, Zaragoza, 10/09/2011 - 13:56

Entonces, Joan, ¿por qué un escritor catalán del siglo XIII tan poco sospechoso como Ramon Muntaner habla siempre del escut reial d'Aragó cuando se refiere a las cuatro barras?

#1.6 emilio, a, 10/09/2011 - 14:37

Joan, lo siento, pero los historiados catalanistas aun no han encontrado ninguna bandera catalana anterior a la boda de Petronila con el conde de Barcelona.... Seguid buscando.

#1.7 joan, barcelona, 10/09/2011 - 16:25

perquè la comunitat autònoma d'aragó abans un gran regne ara submisa a castella la seva teòrica bandera la tenen ondulada i no estirada? s'evergonyeixen?

mireu sigui una teoria o una altra, la corona d'aragó no és el regne d'aragó s'annexiona els comtats catalans és una confederació

#1.8 Joan, barcelona, 10/09/2011 - 16:27

els catalans, els valencians i els illencs som els enemics dels aragonesos? després de tants segles de compartir corona?

em sembla que sou els típics assimilats castellans que reivindiqueu el valencià per fotre el català parlant castellà?

des de quant els catalans som enemics dels aragonesos?

#1.9 Joan, barcelona, 10/09/2011 - 16:30

per què la comunitat autònoma d'aragó abans un gran regne ara submisa a castella la seva teòrica bandera la tenen ondulada i no estirada?

4 pals rectes sobre fons orat okey, doncs ara mira la bandera oficial d'aragó? que passa aquí? fa massa català, us avergonyiu del vostre passat?