Publicitat
Política · 24 de Març de 2016. 20:59h.

Mas aprofita el traspàs de Cruyff per defensar el procés

"Ens demostra que es poden fer coses grans, i que les tenim a l'abast”

Mas aprofita el traspàs de Cruyff per defensar el procés

Artur Mas i Johan Cruyff, en una imatge d'arxiu

L'expresident de la Generalitat, Artur Mas, ha aprofitat el comunicat de condol per la mort de Johan Cruyff per defensar el procés sobiranista. “Ens va demostrar que fins i tot les coses més grans estan al nostre abast. Sempre que hi hagi l'actitud i l'encert de cara als reptes”, ha manifestat el líder de CDC.

 

En aquest sentit, ha subratllat que “vivim un punt d'inflexió, on podem demostrar caràcter, civisme i quan creus en alguna cosa, per gran que sigui, te'n pots sortir”. Mas ha recordat unes paraules que va pronunciar l'exjugador i exentrenador del Barça: “si vols fer una cosa, fes-la”. “Cruyff ens demostra que es poden fer coses grans, i que les tenim a l'abast”, ha insistit.

 

L'expresident català també ha remarcat que el futbolista holandès va defensar “públicament el nostre dret a decidir” i es va estimar Catalunya i Barcelona, fins que “se'ls va fer seus amb tota naturalitat”.

 

En l'àmbit esportiu, Mas ha definit Cruyff com un “dream player, un jugador de somni, excepcional”; i ha afegit que com a entrenador “va capgirar la situació del Barça i la mentalitat, ens va fer guanyadors, atractius, únics al món, convençuts de les nostres possibilitats”.

Publicitat
Publicitat

53 Comentaris

Publicitat
#41 BEJOTA, BCN, 26/03/2016 - 13:29

En una entrevista en Catalunya Ràdio, Malet(PREDIDENTE DE C. DE COMERCIO USA) ha asegurado que estas compañías, que emplean a más de un millón de personas, están preocupadas no solo porque muchas de ellas están instaladas en Catalunya para un mercado de 47 millones y no de 7 millones

#40 Casper, Bcn, 26/03/2016 - 11:04

¿Que han traspasado a Cruyff? joder que yo sepa el gran deportista y entrenador a muerto.

En estos momentos no viene a cuento, pero no hará mucho que se está utilizando esto de traspasar para eludir decir que se ha muerto . ¿Alguien me lo puede explicar desde cuando se usa este termino?.

#39 Gregari, VNG, 26/03/2016 - 10:12

Que espereu d'una gent que homenatja Rafael de Casanova, que en contra del conveni d'Hospitalet va ser màxim responsable de milers de morts a la guerra de successió, un covard que es va fer passar per mort 4 anys fins que va arribar una amnistia general, i es el gran heroi dels nacionalistes.

#39.1 Casper, Bcn, 26/03/2016 - 11:06

Pues que es viva expresión del carácter del independentista, que lo es de salón pero jugársela en la calle nada de nada. No conviene hacerse daño ya que al fin y al cabo son los que dominan. Unos cacas en comparación con otros pueblos gloriosos.

#38 Carlos Gomez, Bcn, 25/03/2016 - 21:28

Les mateixes rates que li van retirar la presidencia d´honor ara li volen organitzar un indecent auto sacramental per celebrar que per fi s´ha mort.
Ell s´haura mort, pero ells segeixen i seguiran sent unes rates vives o mortes.
Vimim en un pais de rates.

#37 Carlos Gomez, Bcn, 25/03/2016 - 19:47

Amb el gran Flavia no s´han atrevit a muntar cap repugnant astracanada d´aquestes
Els va repudiar publicament en cada ocasio que va tenir i d´haver.ho fet haguesin sortit en tromba la impagable legio d´atorrantes com ell i alergics a les Creus de Sant Jordi a menjarsel´s vius
Encara hi ha dignitat

#37.1 jordiw, Bcn, 25/03/2016 - 21:22

Cuanta rao!!!
Es k ni aquesta plana.
El c. Flavia com no era culerdo...ni indep. No vareu dir res. Es mes jo vaig enviar 4 correus i no els vareu publicar.
Era catala el cruiff?
El carles flavia si ...pero com no era cule....
JA.N'HI HA PROU!CRUIFF DEP