Publicitat
Política · 15 de Juny de 2011. 10:19h.

Mas entra al Parlament en helicòpter

Joan Boada i Montserrat Tura són ruixats amb pintura

Mas entra al Parlament en helicòpter

Mas ha arribat al Parlament en helicòpter. (Foto: 3/24)

El president de la Generalitat, Artur Mas, i la presidenta del Parlament, Núria Gispert, han hagut d'entrar al Parlament en  helicòpter davant del bloqueig que ha patit l'entrada al Parc de la Ciutadella. Mas, a la seu parlamentària ha confirmat que "he hagut d'arribar en helicòpter. És indignant que els diputats per a realitzar les nostres funcions haguem de fer-ho per aquests mitjans, per la violència que es viu al carrer amb agressions a alguns diputats".

Tots els diputats que han optat per entrar a peu per l'accés del carrer Pujades han estat increpats i fins i tot alguns 'han estat atacats'. D'aquesta manera, l'exconsellera de Justícia i d'Interior, Montserrat Tura, i l'exsecretari general d'Interior, Joan Boada, han estat ruixats amb pintura. A Montserrat Tura li han pintat una creu i, Boada s'ha vist cobert de pintura vermella. Altres diputats, com ara Alfons López Tena de Solidaritat Catalana, també han tingut moltes dificultats per accedir al recinte parlamentari i han hagut de patir els insults dels indignats.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#16 jajajjajaaa, barcelona, 15/06/2011 - 20:15

quan a costat el viatget ? superpuig i els homes de Mas tararitaraaaaatarriiiiiiii..els millors la que estan liant jajajaajajajjajaaa mara neva i espera´t aixo passa per votar a mediocres nacionalistes de cap de setmana propperos

#16.1 Jojojojojo, Barcelona, 16/06/2011 - 08:55

I quan han costat el viatges d'en Nadal i la Simó que també han anat amb l'helicopter? O aquests no interessa?

#15 Carrasclet, Girona, 15/06/2011 - 19:42

Al Boada ja li ha estat bé, què es pensava? que per ser un pijoprogre i per practicar aquest bonisme que ha portat a terme ICV ,amb tots els antisistema, durant el temps que van manar, no li passaria res.
Aquest noi es creu que és l'Angel Cristo per entrar a la gàbia dels lleons tot solet?

#14 BLASBERY, BCN, 15/06/2011 - 18:11

Semblem un país bananéro el president en helicoptero.
Mas collons i menys helicoptero

#12 amelia, bcn, 15/06/2011 - 13:22

Així és com s'arregla el pais, sense trepitjar el terra!!! Això sí: AMB IL·LUSIÓ!!!

#12.1 Carrasclet, Girona, 15/06/2011 - 19:37

Doncs Amèlia, potser si tu i el teus no us haguessiu comportat avui i des de fa ja unes quantes setmanes com el que sou, uns auténtics bèsties, i energúmens, el president i els diputats haurien pogut accedir per terra al Parlament.

#12.2 Carrasclet, Girona, 15/06/2011 - 19:59

Amèlia, perquè ets tant ignorant?, si els teus no s'haguessin comportat com uns energúmens i uns vàndals, potser tant el president com els diputats hauríen pogut anar a la seva feina per terra

#12.3 jojojojojojoj, Barcelona, 16/06/2011 - 08:58

Amèlia, en Nadal i la Simó també van arrivar en helicopter, o potser això millor amagar-ho?

#11 esperanza, barcelona, 15/06/2011 - 12:49

ja está bè no podem consentir que els indignats facin el que han fet devant el Parlament. Crec que están perdent tota la credibilitat, aqui se hi barreja quelcom mès . No ès la manera de cambiar la situació, aixi no