Publicitat
Política · 23 de Març de 2017. 16:49h.

Mas evita apostar-se 100 euros pel referèndum al setembre

L'expresident recomana a un reporter de La Sexta que es guardi els diners perquè "li faran falta"

L'expresident de la Generalitat, Artur Mas, ha rebutjat una aposta del reporter del Intermedio de la Sexta, Gonzo, i no s'ha volgut jugar 100 euros al fet que el referèndum se celebrarà al setembre d'aquest any.

Després de comentar el calendari del referèndum i la desconnexió, el periodista li ha preguntat Mas: “S’apostaria vostè 100 euros que tinc aquí al fet que aquest referèndum se celebra al setembre del 2017? Tinc aquí 100 euros, se'ls apostaria?".

"Guardi’s els diners que li faran falta", li ha recomanat el líder del PDECAT a Gonzo, que ha replicat: "millor que en mans d'algú de Convergència..." "Jo els hi deixo, apunti-ho en la comptabilitat com a dipòsit d'aposta i no com a donació”, ha reblat.

Després d'aquestes paraules, Mas s’ha acomiadat i ha pujat al cotxe. El reporter del programa del Gran Wyoming, per la seva banda, ha assenyalat que "davant del moment definitiu de jugar-se 'la pela', la resposta d'Artur Mas és ‘guardi-s'ho i bon dia’”.

Gonzo mostra els 100 euros a Mas
Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#10 Pep, Lleida, 24/03/2017 - 08:27

jajaja a tu no Artur, a tu no et faran falta perquè ho pagarem entre tots els catalans com el 4%

paguem el teu, el de l'Homs, la Rigau, la Ortega i tots els incompetents que la cagueu però que després recolocareu a tv3 o altres llocs a cobrar 6.000€ al mes per compensar

#10.1 Karhu, BCN, 24/03/2017 - 09:34

Pagues a uns quants mes, nosatres et proposem que no hagis de pagar al reste de corruptes i aixi nomes haguem de centrar en destruir la carrera i recuperar tot els d'aqui

#10.2 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 24/03/2017 - 11:22

Clar, Karhu, perque els nostres corruptes son els millors, oi? Quan admetreu que s'estàn rient a la nostra cara i que la terra promesa era una enganyifa? Estàn enfrontant-nos als catalans en un conflicte perfectament evitable.

#9 Marc M, Barcelona, 23/03/2017 - 22:28

És increïble la quantitat de comentaris en contra la independència, sembla que amb alguns teniu una mica de por que el desitj majoritari del parlament català es dugui a terme.
Salutacions

#9.1 Galderic, Barcelona, 23/03/2017 - 22:39

No et preocupis Marc M,d'alguna manera han d'abocar l'odi i el ressentiment, tal vegada és una recomanació mèdica.

#9.2 M, Sabadell, 23/03/2017 - 22:50

¿No será democracia en vez de miedo?
Piensa un poco.

#9.3 Karhu, Bcn, 24/03/2017 - 09:36

Democracia para unionistas: prohibir que los ciudadanos decidan que modelo deben de seguir en las urnas. Lo que no consiguio matar el fascismo os creeis que lo haran inhabilitaciones o prision

#9.4 FErran, barcelona, 24/03/2017 - 10:57

Te recuerdo que tanto chaves como hitler fueron demócratas. No somos unionistas ya que nunca nos hemos separado. Si hay votaciones y se decide capar a todos los independentistas por muy democrático que sea no creo que sea legal o no?. No utilicéis la democracia ni la historia a vuestro antojo, ya que,

#9.5 M, Sabadell, 24/03/2017 - 11:44

Democracia para todos, y en especial para todos los catalanes que votaron la constitución por una mayoría aplastante, de forma voluntaria, en total libertad y sin presiones de ningún tipo.

#9.6 M, Sabadell, 24/03/2017 - 11:47

¡¡¡Que no va a haber referendum!!!
Y Septiembre llegará pronto.
¿Y que dirán entonces?

#9.7 jan, granollers, 24/03/2017 - 11:48

¿Y no se te ha ocurrido pensar que el número de comentarios es debido a que el deseo de independencia no es tan mayoritario como tú te crees?

#8 DARDO121, BARCELONA, 23/03/2017 - 21:23

Yo con el Mascuatroporciento no me apuesto nada.
Porque ademas de no pagarme la apuesta, el hijoputa-tivo de Pujol, encima me roba el 4% de comision.


#8.1 JUANICO, Barcelona, 24/03/2017 - 08:59

Sabes que tus afirmaciones pueden ser constitutivas de falta al honor de um tercero.

Tienes pruebas ??

En el juzgado de guardia esperan tu denuncia.

#8.2 Karhu, Bcn, 24/03/2017 - 09:37

Esto es como cuando ciudadanos fice tener pruebas, y la policia no les detiene por obstruccion a la justicia, o se niegan a aceptar que hay una mafia peor que teme caer y no tiene pelotas de tumbar a pujol.

#7 Alejandro, Barcelona, 23/03/2017 - 19:52

¡¡UY, con lo amante que es del dinerito, del suyo y del de los demás, este no se juega ni un euro!.( Por si lo pierde)

#6 Carlos Gomez, el mon ens mira de reull, 23/03/2017 - 19:50

Pobre Gonzo, no esta al dia del taranna nasional.

Aquestes coses tan terrenals les havia d´haver negociat amb el teresorer de torn o amb el Gordo.