Publicitat
Política · 24 d'Agost de 2011. 10:21h.

Mas passa les vacances en un hostal

El president de la Generalitat passa uns dies amb la seva família a Menorca

Mas passa les vacances en un hostal

Captura d'imatge de la informació de La Vanguardia

El president de la Generalitat, Artur Mas, i la seva família estan estiuejant aquests dies amb la família a Fornells, al terme des Mercadal, localitat costanera del nord de Menorca que rep la seva visita estiu rere estiu, segons informa La Vanguardia.

L'Hostal-Restaurant S'Algaret de Fornells és el seu campament base per a unes vacances en què els passejos amb vaixell marquen el dia a dia d'aquest parèntesi estival del mandatari. Els preus de l'hostal, en temporada alta, oscil·len d'entre 50 i 100 euros.

La relació entre aquest poble balear i el president de la Generalitat de Catalunya es remunta a la seva infantesa, en què ja viatjava amb els seus pares a l’illa. Malgrat la seva fidelitat a Fornells, el polític no hi té casa pròpia i s’allotja en un hostal a 50 metres de la platja.

Publicitat
Publicitat

50 Comentaris

Publicitat
#28 josep m, la seu, 25/08/2011 - 18:21

Vull dir que em sembla perfecte. Es una persona raonable i el seguiré votant.

#27 Tomeu, Sabadell, 25/08/2011 - 17:18

Ves per on hem passat aquest estiu una setmana a l'hostal S'Algaret. És de dues estrelles, i molt molt senzill però correcte. Un dels arguments per anar-hi va ser el preu, Els mobles ja fa anys que hi són, ho dic per posar un exemple.
Fornells ens va agradar, hi ha molt bon ambient.

#26 gemma, sants, 25/08/2011 - 15:51

I a mi què? El tipus aquest, m'ha reduit tant el sou que no em podria pagar unes vacances ni en una cova . Quan torni a treballar, em faran un ERE. I tot, perquè aquest president i els seus amics tenen interessos en mutues i les volen fomentar a base de tancar hospitals. Per mi, que no torni!

#26.1 contdown, Barcelona-Wembley, 26/08/2011 - 14:01

Caramb! ara sabem perque ets tant resentida. Clar, amb l'epoca anterior vives de conya. Només un petit detall. Aquells son els que ens han portat fins aqui. Ja els hi pots donar les gràcies.

#26.2 gemma, bcn-sants, 26/08/2011 - 15:15

Perdona si et rectifico; els altres durant el seu govern es van comprometre a reduir les llistes d'espera i ho van fer, van potenciar els hospitals. La sanitat no s'hauria de veure tan afectada per la crisi quan hi ha altres ambits a qui s'hauria d'exigir retallades.Jo vaig votar CIU en mala hora

#26.3 angel, cardedol, 27/08/2011 - 20:31

per què retallades a la sanitat i no retallades a les vacances dels politics, eh? mucho morro tots els politics, cotxes oficials, mobils, dietes la paguem nosaltres i apart els sous desorbitants, alguna cosa mès?

#25 Xavier V, Barcelona, 25/08/2011 - 12:11

No sóc convergent, però em sobta que hi hagi tantes crítiques cap al President de la Generalitat per unes vacances que, d'altra banda, tampoc em sembla que siguin res de l'altre món.

#25.1 Pere, Bcn, 25/08/2011 - 15:01

Per això es deuen queixar, per que ells voldrien que el President de la nostra Nació fes unes vacances de mes luxe

#24 CATALONIA, iznàjar, 25/08/2011 - 11:33

EL TRIPARTIT VA ACONSEGUIR QUE LA MAJORIA DELS PERIODISTES AFINS ES CONTAGIESSIN DE LA SEVA MEDIOCRITAT.
SÓN TAN MESELLS QUE EL FET DE QUE EL PRESIDENT MAS S'ALLOTGI EN UN HOSTAL L'HAN DE TITLLAR DE DOLENT. PER QUÈ. PERQUÈ SON UNS VASALLS SENSE ESME!!