Publicitat
Política · 18 de Gener de 2014. 12:43h.

Mas, rebut amb crits d'"independència"

Ovació per al president abans de la seva intervenció al consell nacional de CDC

El president de la Generalitat i de CDC, Artur Mas, ha estat rebut amb crits d'"independència" abans del seu discurs al consell nacional ampliat de la formació convocat al Palau de Congressos de Catalunya, a Barcelona dos dies després que el Parlament aprovés demanar autorització a Madrid per celebrar la consulta.

El Palau de Congressos de Catalunya es el lloc on Mas va fer la conferència el 2002 que va posar en marxa el gir sobiranista de CDC quan va reclamar el dret a decidir.

Mas, abans de començar el seu discurs, ha estat ovacionat per la resta de dirigents presents al consell nacional. Després de llargs aplaudiments han començat a cridar “independència, independència”.

"Un país normal és aquell que vol invertir en aquelles infraestructures adequades al desenvolupament econòmic”, ha dit el president. "Un país al que no volem que s'humilii refregant que se'ns dona crèdit amb els diners que nosaltres generem amb esforç”, ha afegit.

Mas, abans del seu discurs
Publicitat
Publicitat

88 Comentaris

Publicitat
#54 alicantino, alicante ESPAÑA, 20/01/2014 - 13:12

Grande grande, la foto. Lo del pelota de al lado aplaudiendo no tiene precio. y el iluminao, ya pa que decir.

#53 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 19/01/2014 - 18:58

Convergència ha convergido con Estat Català. Mas se siente como el coronel Macià. Los devotos piden másMas y votar SiSi.
¡MásMas, LaLa, SiSi, SolSol, FaFa, ReRe, MiMi, lletllet!
Esta música celestial llega de la estelada Vía Láctea. Por fortuna los CIUDADANOS sensatos se MUEVEN con otra música.

#52 Kropotkin, Vic, 19/01/2014 - 14:33

16.500.000 de expolio anuales? Bah, pues yo creo que es genial que los impuestos catalanes vayan a Madrid. Así, mientras ellos asfixian al govern nosotros culpamos a la lengua catalana....juas, juas...mejor hundidos

#51 angel, catalunya no es añapse, 18/01/2014 - 23:13

Veo aquí ecspañolitos muy cabreaditos, eh?

#51.1 happy, esplugues, 19/01/2014 - 00:36

cabreaditos no, estamos, como mucho admirados de la potente luz q desprende el gran timonel q os esta cegando a muchos el sentido comun. El abismo lo vera primero el q va delante ...veremos como le tiembla entonces su imperial mandibula y las piernas de sus adlateres.

#51.2 Tomas,ya basta de chorizos., barcelona, 19/01/2014 - 10:15

Angel.....Me temo que crece el numero de cabreados y baja el numero de españoles.
Cada vez que ve uno a tanto vividor de impuestos, se acuerda de tanto parado a punto de pasar hambre,joven desesperado por el futuro,mayores aterrados por sus futuras pensiones..... seguro que todos se harían belgas.

#51.3 alicantino, alicante ESPAÑA, 20/01/2014 - 13:16

#51A

ver si un cenutrio com el tal angel es capaz de explicar qué diferencia existe entre un ecspañolito de catalunya y otro como yo, a no ser que esa diferencia estribe en el número de neuronas que le faltan a él. entre paletos y mendas anda el juego

#50 LOLA, BCN, 18/01/2014 - 23:01

Jo diria: GUAAAAPOOOOOOOOO!!!!