Publicitat
Política · 7 de Febrer de 2014. 16:53h.

Mas rectifica Homs

"La decisió sobre que ha de ser Catalunya correspon als catalans"

Mas rectifica Homs

Una imatge d'Artur Mas amb Francesc Homs

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha assegurat aquest divendres que “la decisió de que ha de ser Catalunya correspon als catalans”. Mas ha rectificat així el portaveu del Govern, Francesc Homs, el qual ha deixat oberta la possibilitat que tots els espanyols diguin la seva en una consulta sobiranista.

Mas, en declaracions després d’una visita a una empresa de Terrassa, ha manifestat que igual “que la decisió de com ha de ser Escòcia és dels escocesos i no dels britànics”, la decisió sobre el futur de Catalunya “correspon als catalans, com és lògic”.

El president, però, ha matisat que sí s’hauria de parlar amb Espanya si el resultat de la consulta fos favorable a la independència. “El resultat d'aquesta consulta és el que s'ha de comentar i parlar, no només amb Madrid, sinó també amb Brussel·les i tots els països del món”, ha explicat.

També ha reiterat que el Govern no ha modificat gens ni mica la seva posició, malgrat les paraules de Francesc Homs. “Som on érem i on serem de cara al futur”, ha sentenciat el president en declaracions als mitjans de comunicació.

Publicitat
Publicitat

45 Comentaris

Publicitat
#37 Calimero, Barcelona, 09/02/2014 - 08:54

Bueno, aquí tenéis de boca de Atur Más, las maravillas de la lisergica cataluña independiente... http://www.youtube.com/watch?v=ICblo2Zbz9s

#36 BEJOTA, BCN, 08/02/2014 - 16:45

Una enquesta de 8TV reflecteix una Catalunya dividida davant el pla secessionista de Mas
Un sondeig encarregat per 8TV amb les preguntes del referèndum independentista promogut per CiU, ERC, ICV-EUiA i la CUP apunta un suport del 40,7% a la secessió.

#36.1 BEJOTA, BCN, 08/02/2014 - 16:46

Rupe:Repasam lo que pasó en el Quebec y te harás una idea . Con un 40 ,no pasa nada en la ONU.

#36.2 El pla dels ciutadans de Catalunya, bcn, 08/02/2014 - 22:30

El pla secessionista -que dius tu- no és de Mas. Què més voldríeu! És el poble de Catalunya que vol marxar i organitzar un país normal, lluny de l´abast de l´estat espanyol ineficaç i corrupte.

#28 valencia, valencia, 08/02/2014 - 11:02

jajajaj que quereis que haga despues de la peineta de la vicepresidena??????

#27 Kropotkin, Vic, 08/02/2014 - 10:50

16.500.000 de expolio anuales? Bah, pues yo creo que es genial que los impuestos catalanes vayan a Madrid. Así, mientras ellos asfixian al govern nosotros culpamos a la lengua catalana....juas, juas...mejor hundidos

#24 Pere, Lleida, 08/02/2014 - 08:50

Mentre tant mantenen fora dels focus tot l'extens catàleg de presumptes corrupteles que afecten el partit.

#24.1 Pol, bcn, 08/02/2014 - 11:33

Això és molt habitual en els partits de dretes i pro-stablishment, des de PP i PSOE fins a C's (Cañas, Civitas, Madrid)

#24.2 Espanya és més, bcn, 08/02/2014 - 22:33

Per a corrupteles en grau estratosfèric, el cas Bàrcenas i el cas Gürtel. Això sí que són palabras mayores, oi?