Publicitat
Política · 9 de Novembre de 2013. 19:40h.

Mas s'emmiralla en Israel

Posa l'Estat israelià com a exemple de viabilitat econòmica

Mas s'emmiralla en Israel

Mas, amb Mas-Colell i Trias, durant la visita a Israel. (Foto: @govern)

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha posat Israel com a exemple de viabilitat econòmica per a Catalunya, durant el primer dia de la seva visita de cinc jornades a l'estat israelí.

"Quan a vegades s'especula si Catalunya és viable com a país, ens poden comparar en molts sentits amb un país tan viable com Israel, que en molts terrenys ha aconseguit excel·lir i posar-se a dalt de tot a nivell mundial", ha remarcat.

Mas ha replicat el president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, des de Tel Aviv, qui aquest dissabte a Còrdova havia acusat els secessionistes de voler aixecar fronteres. "Com es pot parlar de duanes quan ara ningú les té ni vol restablir-les?", ha dit.

"Es tracta de compartir l'espai amb els millors veïns possibles i deixar que el poble català, que té un projecte majoritari, es pugui expressar a les urnes", ha afegit Mas.

Publicitat
Publicitat

86 Comentaris

Publicitat
#55 jaume, bcn, 10/11/2013 - 13:59

Jajajajajajaja........em partu i em tronchu........jajajajaja

#54 Juas, juas city, 10/11/2013 - 13:07

¿Mas preguntará por el derecho a decidir de los palestinos?

#54.1 Calimero, Barcelona, 10/11/2013 - 13:25

SHHH! calla que que lo que los catalibanes resumen en "el derecho a decidir" su nombre complet es: "El derecho a decidir que tenemos solo algunos en determinados momentos pisoteando el derecho a decidir que tambien tienen los demás que no piensen como nosotros"

#54.2 Moles, Les Ardennes, 10/11/2013 - 14:08

#54.1Calimero


en cap moment t'han dit que no podràs exercir el teu dret com a català de votar en un referèndum de independència?
Els únics que et veten aquest dret son el govern espanyol i la oposició. El mot calimero s'et escau d'allò mes be.

#53 Calimero, Barcelona, 10/11/2013 - 12:52

Patético como siempre. Se monta un ciro como la foto en el maracaná o en la plaza roja y no lo reciben ni la secretaria del portero de un ministerio... La falta del sentido del ridículo es inseparable de los indepe. dais risa y pena.... segui soñando...

#52 Kropotkin-Harto de esbirros del régimen, Vic, 10/11/2013 - 12:05

El desconocimiento de la politica internacional que tiene Mas es de proporciones bíblicas. Israel sobrevive por la ayuda de los judios del resto del mundo y de USA. ¿Porque no lleva alguien a Mas a una escuela nocturna a ver si aprende algo?

#51 Miguel, San Fernando, 10/11/2013 - 11:50

Microfonos de TV3, RAC, 8TV. Por fin Mas ha internacionalizado el conflicto fuera de Barcelona. Y esto quien lo paga? Los farmaceuticos? Hay o no hay dinero?. No sera que hay y se gasta de forma irresponsable? No he visto en mi vida una politica mas irresponsable. Mas madera...

#51.1 Moles, Les Ardennes, 10/11/2013 - 14:13

es una partida pressupostària que hem retirat d'estranquis del fons del centre d'investigacions submarines de l'armada espanyola. S'entén ara per que no flota els submarí?