Publicitat
Política · 24 de Setembre de 2013. 16:58h.

Mas sobre Duran: "no em provoqueu"

El president contesta amb un "no em punxeu" les preguntes sobre les declaracions del líder d'Unió

Mas sobre Duran: "no em provoqueu"

Mas i Duran en una imatge d'arxiu

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha respost amb un "no em provoqueu" quan se li ha preguntat sobre les declaracions de Josep Antoni Duran i Lleida sobre la tercera via per Catalunya.

Mas, en declaracions a TV3, ha contestat amb ironia quan li han demanat la seva opinió sobre les paraules del líder d'Unió. "Això demà", ha dit referint-se al seu discurs al ple sobre política general. "No em provoqueu ara, no em punxeu", ha afegit.

El president, d'altra banda, no ha volgut donar detalls de la seva intervenció al Parlament d'aquest dimecres. "Demà, demà, aquest any no convocaré eleccions", ha comentat durant els actes de la festa de la Mercè.

Tot i això ha desitjat que el debat sobre política general sigui "clar, interessant i productiu" i ha considerat que el clima polític és "correcte, interessant i reptador".

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#19 BEJOTA, BCN, 25/09/2013 - 15:19

Volkswagen Barcelona tiene ya diseñado el abandono de Cataluña y el traslado de la sede corporativa a Madrid por la amenaza independentista de Artur Mas


Volkswagen Audi España quiere anticiparse a una eventual independencia de Cataluña
N.B. AL IGUAL QUE AL QUEBEC...

#19.1 Meguis, Mollet del Vallès, 25/09/2013 - 16:47

Sí, seguro que sí, sobretodo porque en Madrid hay el puerto que hay en Barcelona que conecta con toda Asia. Sólo de BCn salen 100.000 coches desmontados cada año hacia China de gama alta para que sean montados ahí por requerimientos del govierno chino....yo creo que tienes la razón, campeón!!!

#18 Meguis, Mollet del Vallès, 25/09/2013 - 09:54

ummmm....quanta gent que té ganes de que desaparegui CDC...potser sí que CiU desapareixerà, però no CDC...per molt que us capfiqueu amb el tema. I CDC seguirà sent un dels principals partits de Catalunya per la seva transversalitat. Seguiu criticant i seguiy tallant caps virtualmen, seguiu...

#17 valeri torres, bna, 25/09/2013 - 09:41

Dran Lleida: Traidor, traidor i traidor. El Judes modern. Independencia ja.

#15 Montserrat Vila, Catalunya, 24/09/2013 - 21:24

President Mas, el sr. Duran, juntament amb Unió, és un llast de conseqüències nefastes per CDC i, sobre tot, per Catalunya. A casa no el votarem més mestre vagi amb Unió.

#15.1 claudi, bcn, 24/09/2013 - 23:29

Jo no el voto, ni el votaré mai !
Una persona que alça el bras, patrioticament amb
un tuf dictatoriale.
Visca la LLibertat. Farts de tanta hipocrasia i mentides.
CIU, mai ha estat indepe !!!!

#14 Xevier, Salt, 24/09/2013 - 20:09

Duran marxa a Madrid a viure del cuento i deixa Catalunya en mans dels partits sobiranistes, volem ser lliures i ser un estat d'europa, si no hi estas d'acord fitxa pel PP o te'n vas viure als teus hotels luxosos de Madrid...!!!