Política · 5 de Maig de 2017. 14:39h.

Méndez de Vigo creu que el Govern ha fet “un anunci d’un anunci”

Alerta que la fiscalia intervindrà “si es tradueix en fets” la compra d’urnes

Méndez de Vigo creu que el Govern ha fet “un anunci d’un anunci”

Íñigo Méndez de Vigo

El portaveu del Govern espanyol, Íñigo Méndez de Vigo, ha assegurat que l’Executiu català ha fet “un anunci d’un anunci” al dir que té la intenció de comprar 8.000 urnes. Tot i així, ha alertat que “si es tradueix en fets” la fiscalia intervindrà perquè "el Tribunal Constitucional ja va dir al febrer que impediria la celebració del referèndum".

"No és possible saltar-se la llei", ha afegit. Per això, ha fet una crida al "seny", perquè si no es compleix la llei "seríem a la jungla". "Els ciutadans de Catalunya han de saber que hi ha un govern disposat a dialogar", ha manifestat.

El delegat del Govern espanyol, Enric Millo, ha criticat que el Govern es dediqui a "llençar" els diners amb "despeses inútils". "Dedicar diners públic que és de tots a despesa innecessària i inútil destinada a activitats que no s'acabaran portant a terme és clarament una molt mala manera de gastar els diners", ha dit en el marc de la inauguració del vol directe Barcelona-Shangai.

Millo ha atribuït l'anunci de la compra d'urnes a una "política erràtica" i ha argumentat que "el diners públic s'hauria de destinar a atendre les necessitats dels catalans i no per llençar-lo pagant despeses que no serveixen per a res, no responen a cap necessitat i atenen activitats que saben perfectament que no es portaran a terme".

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#5 Galderic, Barcelona, 05/05/2017 - 19:24

Pel Régimen, la democràcia és una amenaça, una urna és més perillosa que una arma.

#4 JUANICO, Barcelona, 05/05/2017 - 19:15

Les necessitats dels espanyols quedarien també ben cobertes amb la despesa dels rescats d'autopistes, els Aves sense passatgers els aeroports sense avions, les indemnitzacions i desoesa de manreniment del Castor, i d'altres.

I encara vol donar lliçons Sr Millo ?
Comencin per vostès mateixos.

#3 Joel, Bcn, 05/05/2017 - 15:39

Vols dir que saben el que és la democràcia i la civilització ? Quan arribi el momento faran el ridícul davant de tot el món civilitzat.

#3.1 JC, Barcelona, 05/05/2017 - 15:56

De momento, lo que sí sabemos, es que todo el mundo civilizado ha dado la espalda al régimen golpista de Cataluña. Por algo será.

#3.2 Pepetcabrejat, Bcn, 05/05/2017 - 16:25

I tant, el món sencer, la galàxia i l' univers!

#3.3 Alejandro, Barcelona, 05/05/2017 - 17:10

El mismo ridículo que cuando las pusisteis de cartón? Habéis hecho tanto ridículo que nadie os recibe. Mira a Urkullu como sí lo reciben.

#2 !!*!!, Bcn, 05/05/2017 - 15:13

Quina misèria ! Per falta d'arguments, han d'amenaçar les empreses. Aquesta gent no té remei. Marxem, jà.

#2.1 Pepetcabrejat, Bcn, 05/05/2017 - 16:24

Adéééuuuuu...i tanca la porta quan surtis.

#2.2 M, Sabadell, 05/05/2017 - 17:13

Pero que reiteración con marcharse sin moverse del sitio.
Algunos llevan años despidiendose, y no hay manera que se levanten del sillón.
Cuando un hombre se despide se va y punto.

#2.3 !!*!!, Bcn, 05/05/2017 - 19:01

Hi ha moltes maneres de marxar. L'una és sense moure's.

#2.4 Pepetcabrejat, Bcn, 05/05/2017 - 21:59

Sí, sense moure's, amb la ment con l'Uri Geler que doblejava les culleres.

#1 Ajo y Agua, Bcn, 05/05/2017 - 15:01

I com ho saben? Son profetes o és que dominen la fiscalia sense respectar la separació de poders? Aiiiii, que se'ls veu el llauró! :-D

Ajo y agua!
//*//